کد خبر: ۷۶۲۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب گفت: یک قلاده خرس که درمنطقه حفاظت شده قلاجه زخمی شده بود، پس از تلاش بسیار برای مداوای آن تلف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمدی» رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب گفت: پیرو تماس مردمی روستای تولک از توابع بخش گواور شهرستان مبنی بر شنیده شدن سر و صدای حیوان وحشی در منطقه حفاظت شده قلاجه بلافاصله یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همراهی سرمحیط بانی داربادام به محل اعزام و با یک قلاده خرس قهوه‌ای ای بشدت زخمی که از وضعیت مساعدی برخوردارنبود مواجه شدند.

محمدی افزود: طی هماهنگی بعمل آمده با مدیریت محیط زیست استان، کارشناسان آن اداره کل در محل حضور و پس از زنده گیری، بلافاصله جهت سیر مراحل درمان به محیط زیست استان منتقل شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان گیلانغرب افزود: پس از بررسی و معاینات انجام گرفته توسط تیم کارشناسان دامپزشکی و عکس برداری از نواحی بدن حیوان، مشخص گردید خرس مذکور از ناحیه سر و گردن و بدن مورد اصابت اسلحه ساچمه زنی قرار گرفته که بعد از انجام عمل جراحی متاسفانه به دلیل خون ریزی و شدت جراحت وارده در نقاط مختلف بدن این خرس تلف شد.

وی اعلام کرد: عملیات تفحص و شناسایی عامل یا عاملین این اقدام توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در دست بررسی است .

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
1
1
بسیار ناراحت کننده و غم انگیز،دلیل این همه تلف شدن حیوانات توسط انسان چیست،روزی نیست اخبار ناراحت کننده از بین رفتن حیوانات حیات وحش توسط انسان شنیده نشه،امیدوارم عامل این عمل وحشیانه به زودی به سزای عمل خود برسد که قطعا خواهد رسید،خداوندا خودت همواره مواظب حیوانات حیات وحش باش،آمین
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
1
2
خدا با عامل یا عاملان مجروح کردن این حیوان زبان‌بسته و مخلوق بی‌گناه خدا نگذره. بی‌شک تقاص این عمل ضد انسانی و ضد اخلاقی خودشان را پس خواهند داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
امیدوارم و قطعا همینطور خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اگر می خواسته یه نفر رو بخوره یا زخمی کنه، و به این دلیل بهش شلیک شده باشه چی؟
نظر شما
ادامه