کد خبر: ۷۵۹۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: هیئت عراقی از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، پروفسور رحمان کاظم محسن رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره عراق و هیئت همراه و جمعی از مسئولین دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، از آزمایشگاه مرکزی سطح دو کشوری، اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی بازدید به عمل آوردند.

«دکتر جواد اعلمی» مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در نشستی که روز گذشته با هیئت عراقی برگزار گردید؛ ضمن پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی، عملکرد و نقاط قوت دامپزشکی استان مطرح شد.

وی افزود: پس از نشست، بازدید از آزمایشگاه مرکزی اداره کل صورت پذیرفت و این هیئت با توانمندی های علمی و امکانات عالی در حوزه آزمایشگاه آشنا شدند.

اعلمی بیان داشت: این بازدید به درخواست دانشگاه فردوسی مشهد و پیرو عقد تفاهم بین دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره، جهت هماهنگی های بیشتر و تبادل مسائل علمی و تخصصی صورت پذیرفت.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
2
اون کارشناسهای آزمایشگاه که روپوش تنشون هست ،چرابادمپایی آزمایشگاه اومدن بیرون؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
1
0
اصولا چرا باید برای بازدید یک هیات عراقی دون پایه اینهمه هزینه و وقت صرف بشه و چرا باید مسئولان ایرانی به هیات خارجی جواب پس بدن؟! اگر خدمات میخوان، دلار پرداخت کنن و خدمات بگیرن نه اینکه بیان مفت بگردن و بچرخن و ازشون پذیرایی بشه و کلی هزینه بشه و بشینن مسئولان ایرانی رو هم سین جیم کنن!
نظر شما
ادامه