کد خبر: ۷۵۷۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر حسین حیدری» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت در تاریخ هشتم شهریور ماه سال جاری طی بازدید مشترک با حضور سربازان گمنام امام زمان، نماینده دادستانی، بازرسان اداره کل دامپزشکی استان و سازمان غذا و دارو از یکی از کارخانه‌های تولیدی سوسیس و کالباس در حوزه شهرستان کرمانشاه بیش از ۴۳ تن فرآورده خام دامی شامل انواع ضایعات مرغ و دیگر ضایعات بدون هویت که‌ هیچگونه انطباقی با شرایط و موازین بهداشتی سازمان دامپزشکی نداشت و به طریق غیربهداشتی و غیر اصولی نگهداری شده بود، توسط پرسنل خدوم دامپزشکی و همکاری سایر ادارات اجرایی و نظارتی در دو بازه زمانی در تاریخ‌های ۸ و ۹ شهریور ماه از محل کارخانه متخلف حمل، به صورت کاملاً بهداشتی امحاء و دفن گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، یادآور می گردد متخلفان به مراجعه قضایی معرفی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی در حال پیگیری می باشد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
United States of America
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
6
جناب مدیر کل محترم بفرمایید مگر این واحد مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی نداشته اون هم با این همه حجم تولیدجای بسی شگفتی هست!!!؟
Mohammad1tnt
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
خدا میدونه تا حالا چقد از این آشغالا به خورد مردم داده .الانم که طبق معمول بعد یمدت خبر سازی همشون به کار خودشون ادامه میدن و سلامت مردم ما شده بازیچه یه مشت آدم سود جو که بوی از انسانیت نبردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
اینجوری هم نیست من خودم درکارخانه سوسیس وکالباس کار میکنم بخدا هرچه درست میکنیم به ژن و بچه خودمم میدهم
نظر شما
ادامه