کد خبر: ۷۵۷۶۲

حکیم مهر: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده های گوشتی غیر بهداشتی و پلمب واحد تولید غیرمجاز سوسیس و کالباس در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سرهنگ پیمان لطیفی» گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک کارگاه تولید فرآورده های گوشتی غیر بهداشتی و غیر مجاز در بخش "چندار"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و حصول اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به همراه عوامل ادارات صمت و دامپزشکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: در بازرسی از این کارگاه، مقدار ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم خمیر مایع تولید سوسیس و کالباس غیر بهداشتی را کشف و پس از هماهنگی قضائی، کارگاه غیر مجاز پلمب شد.

لطیفی با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به مراجع قضائی، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند.

او از شهروندان در خواست کرد در صورت مشاهده یا اطلاع از این موارد، سریعاً موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

نظر شما
ادامه