کد خبر: ۷۵۶۴۲

حکیم مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان دستور پیگیری برای شناسایی دستان پشت پرده در پرونده کشف بزرگترین محموله پروتئینی فاسد شدنی در این شهرستان را صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، به دنبال کشف ۸۸۰ کیلوگرم محموله پروتئینی فاسد در تویسرکان که بخشی از آن گوشت های تنظیم بازاری مربوط به دوران کرونا و شرایط سخت سال ۱۳۹۹ بود که به دست مردم نرسیده، دادستان تویسرکان خواستار پیگیری ویژه این پرونده شد.

مصطفی ربانی اظهار داشت: در این پرونده تنها موضوع فاسد شدن مواد پروتئینی مطرح نیست بلکه بررسی چرایی توزیع نشدن دیگر کالاهای اساسی بین مردم در سال های گذشته، اختلال در شبکه کالاهای یارانه ای حتی در زمان حال و تخلف برخی مدیران نیز محتمل است.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده را باید از ابعاد و زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داد افزود: به مردم شهرستان اطمینان می دهم با هر فرد، شخص یا ارگانی که در این پرونده تخلف داشته اند قاطعانه برخورد می شود.

دادستان تویسرکان تاکید کرد: تحقیقات راجع به زوایای مختلف پرونده ادامه دارد و پس از حصول نتیجه کامل و شناسایی عوامل پشت پرده، خبر آن شفاف اطلاع رسانی می شود.


نظر شما
ادامه