کد خبر: ۷۵۴۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

 

حکیم مهر: رییس اداره امور عشایر بروجرد گفت: خدمات رایگان درمانی، بهداشتی و دامپزشکی رایگان در راستای اجرای طرح‌های مردم یاری و محرومیت زدایی توسط گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی ارتش به عشایر بروجرد ارائه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «نوراله مصطفی نژاد» روز چهارشنبه اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به جامعه عشایری با همکاری اداره امور عشایر شهرستان و گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نزاجا در سالروز شهادت شهید خبرنگار «محمود صارمی» و روز خبرنگار تیم‌های درمانی پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در مناطق عشایری اعزام شد.

وی افزود: در این اقدام و در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی به قشر عشایر شهرستان بروجرد ارائه شد.

رییس اداره امور عشایر بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۷۰۰ خانوار عشایر این شهرستان با داشتن ۱۱۰ هزار رأس دام سبک و سنگین سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن فرآورده گوشتی تولید می‌کنند.

مصطفی نژاد یادآور شد: در راستای حل مشکل آب عشایر بروجرد امسال ، آبرسانی به ۲ منطقه عشایری کولیدر و سربند بروجرد با چهار میلیارد ریال اعتبار انجام شد.همچنین ساخت آبشخور دامی و بهسازی چشمه‌ها برای تامین آب شرب بهداشتی عشایر و دام‌های آنها در دیگر مناطق عشایری بروجرد در حال انجام است.

وی بیان کرد: احداث خط انتقال آب به کانون عشایری در منطقه آبسرده بروجرد نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط پیمانکار در حال اجرا است که با همکاری اداراه کل امور عشایر لرستان در راستای حل مشکلات جامعه عشایری بروجرد تانکرهای ۲ هزار لیتری چرخ‌دار در حال ساخت است و بزودی در اختیار خانوارهای عشایری قرار می‌گیرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Estonia
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
2
1
............... تو تصویر کاملا مشخصه که یه بنده خدا داره عکس می گیره. یک نفر هم که این عکس رو گرفته. یعنی در یک لحظه خدمت رسانی همزمان دو نفر فقط دارند عکس می گیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
2
دوستان طب پیشگیری خسته نباشید
دکتر ارتش
|
France
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
1
2
دوستان طب پیشگیری اقا رایگان کار نکنین اونجا خودش بخش خصوصی داره نون اون مطب های خصوصی و آجر نکنین من هیچ جایی ک مطب هست نمیرم مردم یاری
نظر شما
ادامه