کد خبر: ۷۵۴۰۱

حکیم مهر: مدیر منطقه دو سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شرایط ایجاد مرکز تخصصی سگ‌های تجسس در سازمان آتش‌نشانی فراهم و چهار قلاده سگ زنده‌یاب خریداری شد که تا چند ماه آینده پس از آموزش آن‌ها برای امدادرسانی بهتر به مردم بهره خواهیم برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «عبدالله علیدادی» در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجهیزات مورد استفاده در آتش نشانی اصفهان روزآمد و پیشرفته است این تجهیزات برای تمام سازمان‌ها و شهرداری اصفهان به منظور اطفای حریق و حوادث مهیا شده است.

وی افزود: شهرداری پشتیبانی لازم را از آتش‌نشانی برای خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز انجام داده است و سایر مسئولان نیز حمایت و پیگیری‌های خوبی داشته‌اند تا نیروهای آتش نشان بتوانند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه کنند.

مدیر منطقه دو سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اعتبارات این بخش با مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری و هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی مصوب می‌شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه تجهیزات به عنوان نمونه در معرض دید عموم مردم قرار گرفته تا آن‌ها دستاوردهای سازمان برای بهبود کیفیت خدمات رسانی را از نزدیک ببینند.

علیدادی با یادآوری حادثه تلخ فروریزش ساختمان متروپل در آبادان، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی اصفهان در آبادان حضور داشتند و برای امدادرسانی کمک کردند؛ از همان زمان مدیرعامل و هئیت مدیره سازمان آتش‌نشانی اصفهان کمبودهایی را احساس کردند که در بحث تجسس بتوانیم از سگ‌های زنده یاب استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: به همین منظور، شرایط ایجاد مرکز تخصصی سگ‌های تجسس در سازمان آتش‌نشانی فراهم و چهار قلاده سگ زنده‌یاب خریداری شد که تا چند ماه آینده پس از آموزش آن‌ها از این امکان هم برای امدادرسانی بهتر به مردم بهره ببریم؛ اولین آتش‌نشانی کشور هستیم که این فعالیت را آغاز کرده است.


نظر شما
ادامه