کد خبر: ۷۵۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: یک بهله سار گپه توسط دو برادر دوستدار محیط زیست و حامی حیوانات به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان تحویل داده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان گفت: متین و رامتین محمدی دو برادر نوجوان اهل مریوان یک سارگپه از پرندگان شکاری را که زخمی شده بود مداوا و جهت رها سازی در زیستگاه‌های مناسب به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان تحویل داند.

«حبیب اله دبستانی» افزود: پس از بررسی‌های دامپزشکی و با توجه به شرایط مطلوب و اطمینان از سلامتی کامل این پرنده در زیستگاه‌های مناسب رها سازی و دوباره به دامان طبیعت بازگردانده می‌شود.

او با تشکر و قدردانی از تفکر و دیدگاه زیست محیطی این دو برادر و خانواده‌ی وی، خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که یک دوستدار محیط زیست با هزینه‌های شخصی در حفظ و نگهداشت حیات وحش و محیط زیست در استان کردستان کوشش و تلاش کرده است، بلکه بار‌ها این حرکت فرهنگی تکرار شده است و خوشبختانه مردم استان کردستان همیشه از فرهنگ والای حمایت زیست محیطی و مهربانی با طبیعت شهره بوده اند و هر روز به تعداد دوستداران و همیاران محیط زیست در این استان افزوده می‌شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسرو انوشیروا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
0
آفرین بازم به این مردها
نظر شما
ادامه