کد خبر: ۷۴۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه از محکومیت عوامل زنده‌گیری و اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان توسط مراجع قضائی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «احمد امیری» صبح امروز در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به محکومیت قضائی عوامل زنده‌گیری و اتلاف یک قلاده خرس در سال گذشته در منطقه قلعه سفید مرغا اظهار کرد: در پی اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، سرانجام کیفر خواست سه نفر از متهمان این پرونده صادر شد.

وی افزود: این افراد در سال گذشته اقدام به زنده‌گیری، تصویربرداری و انتشار فیلم از این اقدام و سپس اتلاف این خرس کرده بودند که در پی این عمل ناشایست کار شناسایی این افراد انجام و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی مراجع قضائی سرانجام رأی مربوطه صادر و طی آن این سه نفر به ۶ ماه حبس محکوم شدند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
2
امیدوارم این افراد که با این عمل وحشیانه خود که باعث مرگ این خرس و توله اش شده بودند در این دنیا با بدترین نحو تاوان عمل خود را ببینند و هرگز روی ارامش نبینند که قطعا همینطور هست.خدایا خودت همواره مواظب حیوانات حیات وحش باش،آمین
نظر شما
ادامه