کد خبر: ۷۴۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

چاپ دوم کتاب «اصول و تکنیکهای بخیه زدن در جراحی حیوانات آزمایشگاهی» با ترجمه «دکتر امیر امیرخانی» با کد شابک 978-600-98071-1-6 توسط انتشارات قوی سپید در 201 صفحه منتشر شد.

در این چاپ علاوه بر فیلم آموزشی تولیدی، کیت تمرین انواع بخیه و جراحات نیز به همراه کتاب به دانشجویان ارائه شده تا مباحث کتاب را عملا تمرین نمایند.

با توجه به گسترش استفاده از حیوانات آزمایشگاهی در مطالعات زیستی و لزوم رعایت کدهای اخلاقی مبنی بر آموزش محققین در کار با حیوانات آزمایشگاهی، این مجموعه کتب ترجمه و انتشار یافت که با استقبال خوب اساتید و دانشجویان در دوره های آموزشی کار با حیوانات آزمایشگاهی مواجه گردید و چاپ دوم  این کتاب در نزدیک به یکسال بعد از چاپ نخست با تغییرات و افزودن امکانات جانبی در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

در این کتاب نویسندگان سعی نموده اند با زبانی ساده و به صورت کاملا مصور و هدفمند کلیه تجهیزات و لوازم لازم برای کلیه مراحل بخیه نمودن تا حذف بخیه رامعرفی و ضمن بررسی  عملکرد هر کدام استفاده صحیح را آموزش دهند و در بخش آموزش بخیه نیز علاوه بر معرفی و بررسی مزایا، محاسن و معایب هر نوع بخیه به صورت مصور و گام به گام انجام هر نوع بخیه را آموزش دهند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
3
کتاب بسیار خوبی است و از طرفی و فیلم اموزشی و کیت تمرین خیلی جذاب و کاربردی دارد
واقعا از اقای دکتر امیرخانی متشکرم و خیلی زحمت کشیده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
2
کتاب بسیار خوب و کاربردی است
نظر شما
ادامه