کد خبر: ۷۴۱۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: اطلاعیه شماره ۵ اداره کل دامپزشکی استان ایلام مبنی بر ضبط و توزیع بیش از ۶ تن مرغ منجمد بین شهروندان منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به استحضار مردم خوب استان می‌رساند، پیرو دستور سرپرست محترم وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه وبیناری طرح نظارت ملی بر تنظیم بازار مرغ در روز دوشنبه مورخه ۴/۲/۱۴۰۲ و با محوریت نظارت و ضبط مرغ منجمد توزیعی خارج از شبکه در کارخانجات سوسیس و کالباس، سردخانه‌ها، رستورانها و هرگونه دپوی غیرقانونی مرغ منجمد در مراکز متفاوت همزمان با آغاز طرح در استان ایلام، با دستور مدیر کل محترم اداره دامپزشکی استان از تمامی مراکز مذکور بازدید و در روز سهشنبه مورخ ۵/۲/۱۴۰۲ مقدار ۶۲۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد از یکی از سردخانههای خصوصی ایلام کشف و ضبط گردید که پس از طی مراحل اداری و آزمایشات لازم در اختیار معاونت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و در روز پنجشنبه مورخ ۱۴/۱۴۰۲ با نظارت اداره دامپزشکی استان در بین شهروندان توزیع گردید.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
1
1
از قدیم هم از مرع منجمد و گوشت منجمد برا تهیه سوسیس کالباس استفاده میشد مگه سوسیس و کالباس رو کی قراره بخوره
پاسخ ها
سیاه پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
بحث خوردن سوسیس وکالباس نیست عزیز جان
اون بابا معلوم نیست با چه رانتی مرغ منجمدی که ملت بایستی برای خریدش برن تو صف انتظار به قیمت دولتی گرفته برده که مثلا سوسیس درست کنه وبا خدات تومن بکنه تو پاچه مردم!!!!!
دکتر حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
0
2
جهت مزید اطلاع اداره کل تهران چند روز پیش ۷ تن ضبط و توزیع کرد ، در دوران یکی از مقتدرترین مدیر کل هایی که استان به خودش دیده هم در حوزه فنی و هم همراهی با پرسنل
نظر شما
ادامه