کد خبر: ۷۴۰۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور در جلسه مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان گیلان حاضر و برنامه‌ها و اقدامات در دست اجرای سازمان در سالجاری را اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، «دکتر آرش آذرنوش» ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران دامپزشکی گیلان، گفت: حضورم در استان فقط و فقط برای عرض خسته‌نباشید و تشکر از زحمات شما در حوزههای مختلف فنی و اداری است،

آذرنوش با تاکید به اینکه ما جزو دستگاههای پیشرو هستیم، افزود: به دلیل عقبه بسیار ارزشمندی که حاصل تلاش چندین نسل است، امروز حرفی برای گفتن داریم و باعث افتخار است که سازمان دامپزشکی برنامه راهبردی دارد؛ این درحالی است که بسیاری از دستگاهها در ابتدای مسیر هستند.

وی در ادامه گفت: امروز که در این جایگاه هستیم، میراث‌دار زحمات همکاران گذشته‌مان هستیم و با تلاش همه شما عزیزان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور ضمن اعلام برنامه‌ها و اقدامات در دست اجرای سازمان در سالجاری و جایگاه دامپزشکی استانها در این برنامهها، از آنها خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

در پایان دکتر آذرنوش به سوالات تکتک مدیران حاضر در جلسه پاسخ گفت.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
1
1
برنامه که دارد راهبردی هم هست ولی برای کی معلوم نیست حتما فقط خودشون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
1
1
برنامه راهبردی؟؟؟؟؟؟؟
چرا این برنامه راهبردی منتشر نمی شود؟
چرا در سایت سازمان بارگذاری نمی شود؟
یحیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
0
0
دارد ن ندارد
نظر شما
ادامه