کد خبر: ۷۴۰۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
از سوی وزارت علوم:
دکتر قمصری دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۶۴ از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دکترای تخصصی جراحی خود را در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه Gifu ژاپن اخذ نموده است ...

حکیم مهر: «دکتر سید مهدی قمصری» در سی و دومین آیین نکوداشت استادان نمونه کشوری به عنوان یکی از ۵۲ عضو هیئت علمی نمونه انتخاب و از وی تجلیل شد.

به گزارش حکیم مهر، آیین تجلیل از اعضای هیئت علمی نمونه کشوری با حضور وزیر علوم صبح امروز (سه‌شنبه) همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و از ۵۲ عضو هیئت علمی رشته‌های مختلف دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد.

 «دکتر سید مهدی قمصری» استاد گروه جراحی و رادیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و رئیس فعلی این دانشکده، به عنوان یکی از ۵۲ عضو هیئت علمی نمونه کشوری انتخاب گردید.

گفتنی است دکتر قمصری دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۶۴ از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دکترای تخصصی جراحی خود را در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه Gifu ژاپن اخذ نموده است.

در این مراسم، «دکتر محمدعلی زلفی‌گل» با اشاره به فرآیند دقیق و عالمانه انتخاب اساتید نمونه دانشگاه‌ها، گفت: اعضای هیئت علمی که به عنوان نمونه انتخاب و معرفی شده‌اند، اساتیدی کاملاً جامع الاطراف هستند که در طعم جدید در همه حوزه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگ، فناوری و نوآوری دارای سوابق و خدمات درخشان هستند.

وی تاکید کرد: تمام اعضای هیئت علمی که از طرف دانشگاه‌ها به کمیته انتخاب اعضای هیئت علمی وزارت علوم معرفی شدند، شایستگی نمونه بودن را دارا هستند و و ما از بین بهترین اساتید، تعدادی را که امتیاز بیشتری داشتند به عنوان نمونه معرفی کردیم.

زلفیگل تاکید کرد: اعضای هیئت علمی نمونه به لحاظ تربیتی فرهنگی و سوابق مدیریتی فعالیت‌های پژوهش فناوری جزو بهترین اساتید دانشگاه‌ها هستند و دانشگاه‌های ما، اعضای هیئت علمی و دانشجویان ما به داشتن چنین بزرگانی افتخار می‌کنند.

وی افزود: برای نمونه ما در بین اعضای هیئت علمی نمونه که امروز معرفی شدند، اساتیدی را داریم که سابقه استانداری، سابقه تاسیس دانشگاه، سابقه ایجاد پژوهشگاه و پارک‌های علم و فناوری را دارا هستند و در عرصه علم و عمل جزو بهترین‌های آموزش عالی محسوب می‌شوند.

زلفی‌گل از اشاره به بعضی از اساتید نمونه کشوری به تحصیل علم نافع و علم کاربردی استقبال کرد و گفت: جامعه دانشگاهی انتظار می‌رود برای حل مسائل کشور و اداره ارزان‌تر و مطلوب‌تر کشور راهکار و روش ارائه کنند.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
3
پیشنهاد میشود عناوین خبر ضمیمه پایین صفحه اصلی را هم بخوانید حکیم مهر بنا بر عللی که برای بنده لااقل معلومه بعضی خبرهای مهم را آن‌جا که بیننده کمتری دارد منتشر میکند ولی میخواهد بگوید منتشر شده ولی زیاد تو چشم نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
3
1
عرض تبریک خدمت ایشان و همکاران محترم
دکتر ابوالفضل یداللهی حیدرآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
2
1
سلام علیکم. بهار، خجسته. هروقت، توو کشورمون ، مثل برخی از کشورهای دیگه رییس سازمان دامپزشکیش توونست در شرایط بحرانی در کشور، اعلان حالت فوق العاده کنه مثل وزیر جنگش، مثل صدراعظم و رییس جمهورش و سازمان دامپزشکیش تحت امر سازمانی دیگه تحت عنوان جهاد نباشه، هروقت آموزش عالی دامپزشکی در کشورمون زیر نظر وزارت علوم با چنین نگاه حاشیه ای به سلامت پروتئین و غیره ی سفره ی مردم و محیط زیست
شون (سلامت هوا و خاک و آب) اینگونه که هست نمی بود، هروقت پایان نامه های دانشگاههای ما تنظیم و آماده شده اش اینگونه به دانشجوها توو خیابونا و بازارها فروخته نمی شد ، مبشد ادعا و باور کرد که دانشگاه داریم ، دامپزشکی داریم که از توش نمونه و نغبه سر درآورده. .................. با این اوصاف بازم تبریک و شادباش. خوش باشید. ✌️
نظر شما
ادامه