کد خبر: ۷۳۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: وزارت کشاورزی روسیه از گسترش بیماری تب خوکی آفریقایی ابراز نگرانی و اعلام کرد، بازرسی های برنامه ریزی نشده از مشاغل به دلیل موارد گسترده این بیماری (ASF) در کشور آغاز شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، شرایط گسترش تب خوکی بیماری آفریقایی در کشور همچنان در سطح خطرناک قرار دارد گردش عامل بیماری زا در میان حیوانات وحشی و تعداد قابل توجهی از مزارع با سطح حفاظت بیولوژیکی پایین نیاز به نظارت مداوم دارد.

وزارت کشاورزی خاطرنشان کرد که امروز چنین کارهایی توسط خدمات دامپزشکی انجام می شود و این موضوع در جلسات کمیسیون دائمی دولت مورد بحث قرار گرفته است.

این نشریه خاطرنشان می کند که دستورالعمل های قبلی برای از کنترل در ارتباط با تب خوکی آفریقایی از سوی ویکتوریا آبرامچنکو معاون نخست وزیر داده شده و وزارت کشاورزی بازرسی های غیر برنامه ریزی شده بازرگانی در سال جاری از سر گرفته شده است.

وزارت کشاورزی اعلام کرد که دولت یک برنامه برای بهبود سیستم ایمنی دامپزشکی روسیه تهیه کرده است. این شامل مجموعه ای از اقدامات برای جلوگیری از ظهور و گسترش بیماری های مسری حیوانات است.

براساس بیانیه وزارت کشاورزی؛ علاوه بر این، وزارت شاخص هایی از خطر نقض الزامات صدور کنترل بر اجرای اسناد دامپزشکی تهیه کرده است.

منبع: تاس


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
1
گوشت خوکه اینجا مصرف نداره وگرنه صادر می‌کرد. البته شاید بتونه جای گوشت گوسفندی چیزی قالب کنه،!
نظر شما
ادامه