کد خبر: ۷۳۸۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: به همت اعضای کمیته بهداشت و مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی، برگزاری سومین کنگره بهداشت و مواد غذایی بعد از وقفه‌ای 12 ساله کلید زده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، در اولين جلسه كميته بهداشت و ايمني مواد غذايي در سال جاري كه با حضور اعضای کمیته در محل سازمان نظام دامپزشكي برگزار شد، احكام رؤسا و دبير (كميته‌هاي علمي و اجرايي) سومين كنگره بين‌المللي بهداشت و ايمني مواد غذايي اهدا گرديد.

«دكتر زارعي» رئيس نظام دامپزشكي ج.ا.ا. در اجراي مصوبات كميته بهداشت و ايمني مواد غذايي، طي احكام جداگانه‌اي «دكتر عباسعلي مطلبي» را به عنوان رئيس كميته علمي، «دكتر حسين تاجيك» به عنوان دبير كميته علمي، «دكتر محمدحسن گلپايگاني» را به عنوان رئيس كميته اجرايي سومين كنگره بين‌المللي بهداشت و ايمني مواد غذايي منصوب نمود.

سومين كنگره بهداشت و ايمني مواد غذايي اسفند سال جاري و بعد از 12 سال وقفه، برگزار خواهد شد و با تعيين اعضاي كميته‌هاي علمي و اجرايي روند اجرايي كنگره و پذيرش مقالات مذكور آغاز خواهد شد.

لازم به ذكر است دومين كنگره بهداشت و ايمني مواد غذايي در سال 1390 برگزار شده بود.

در اين جلسه دكتر عباسعلی مطلبي ضمن تشكر از همكاري همه اعضاي كميته در تلاش براي برگزاري كنگره مذكور، ضمن دعوت از همه فعالان حوزه غذا، بر لزوم همكاري كليه اركان دولتي و خصوصي براي برگزاري هرچه بهتر اين كنگره تاكيد نمود.

وی در بخشي از سخنان خود بر اين موضوع تاكيد نمود كه كنگره‌ها بايد سبب ارتقا دانش و بينش همكاران در زمينه‌هاي حرفه‌اي شده و بتوانند گره‌اي از مشكلات اجرايي كشور به ويژه بخش دولتي را بگشايند.

دکتر مطلبی ارائه محورهاي پژوهشي و مورد نياز بخش‌هاي دولتي، توليدكنندگان و فعالان عرصه غذا به ويژه با منشا دامي، و سپس تحقيق و ارائه راهكارهاي اجرايي و علمي از سوي محققين در اين كنگره‌ها را سودمند و راهگشا دانست.

گفتنی است برنامه‌ريزي براي برگزاري كارگاه‌هاي علمي و آموزشي و نيز نمايشگاه از مهمترين برنامه‌هاي اجرايي اين همايش عنوان شد.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
0
12
هنوز مشخص نشده که فایده برگزاری پر هزینه چنین همایش‌ها و کنگره هایی که از جیب اعضای نظام دامپزشکی برگزار می شود چیست و چه خروجی دارد آنهم با این اوضاع بد اقتصادی. متأسفانه هیچ نظارتی هم بر امور مالی نظام دامپزشکی نیست و معلوم نیست که درآمدهای آن به چه شکلی هزینه می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
کاملا مشخصه
کسب درامد حلال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
0
6
امید که هزینه ثبت نام منطقی باشه
نه مثل بقیه کنگره های دامپزشکی که چندین برابر سایر همایش ها حق ثبت نام میگیرند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
2
1
عجیب نماینده ای از دفتر نظارت سازمان دامپزشکی در جلسه نیست
کسی که کار مواد غذایی انجام داده باشه نه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
دفتر نظارت یک متخصص بهداشت ندارد
نظر شما
ادامه