کد خبر: ۷۳۲۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: شاید باور کردنی نباشد اما محصولی در سایت های فروش به اسم عنبرالشهب خرید و فروش می شود که ۲۰ گرم از آن بیش از نیم میلیون قیمت دارد!

به گزارش حکیم مهر به نقل از گسترش نیوز، شاید به گوش همه ما عنبرالنسا آشنا باشد اما کمتر کسی است که بداند عنبرالشهب چیست؟ جالب است بدانید که عنبرالشهب استفراغ نهنگ عنبر است که بسیار کاربردی و گران است. بوی فوق العاده عنبرالشهب در ساخت بسیاری از عطر و ادکلن‌های لوکس و گران قیمت استفاده می‌شود

از خواص درمانی و دارویی عنبرالشهب می‌توان به درمان سر درد، سرماخوردگی و صرع، تقویت کننده اعتدال بدن، شادی بخش، معطر و خوشبو کننده هوا، دفع انرژی‌های منفی و… اشاره کرد.

با نگاهی به سایت‌های فروش می‌بینیم که این ماده عجیب، بسیار هم گران قیمت است. طوریکه فقط ۲۰ گرم از عنبرالشهب ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورده است. همچنین ۱۰ گرم از عنبرالشهب را ۲۹۰ هزار تومان و ۸ گرم از آن را ۲۳۵ هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
0
1
اگر به همین منوال بریم جلو، انشاءالله شاهد ورود "عنبرالرجال" به بازار هم خواهیم بود و کرامات فراوان در رسایش سروده خواهد شد تا انبان‌هایی پر شود از قوت لا یموت خلائق دهان‌بین!
مهسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
وقتی آدم فقط به پول فکر کنه واز هر راهی به فکر درآمد باشه و اخلاق مدار نباشه و بویی از انسانیت نبره جامعه به همین منوال پیش میره نخود مغزها استقبال میکنند نوش جونت هر چه لایقته کدام منبع علمی و تحقیقاتی این استفراغ نهنگ رو بررسی کرده؟ بگید ما هم ببینیم
کمی تامل!!
نظر شما
ادامه