کد خبر: ۷۲۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: شهردار بوکان از توسعه ۲ هکتاری پناهگاه سگ‌های بلاصاحب این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای بوکان، ظهر امروز «ناصح محمدخانی» شهردار بوکان به همراه جمعی از کارشناسان این شهرداری از پناهگاه حیوانات بیپناه زیستن (بشدار) بازدید کرد.

محمدخانی در این بازدید ضمن اعلام افزایش مشاهده سگهای بلاصاحب در معابر سطح شهر افزود: تمام تلاش خود را جهت جمع آوری و انتقال این حیوانات بی پناه به پناهگاه بشدار به کار خواهیم گرفت.

شهردار بوکان در ادامه بر توسعه پناهگاه بشدار به میزان بیش از ۲ هکتار، محوطه سازی و انجام فنس کشی آن با هزینهکردی بیش از یک میلیارد تومانی در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.

شهرداری بوکان در راستای مدیریت سگ های بلاصاحب، برقراری امنیت و نیز کنترل جمعیت این حیوانات، همه روزه اقدام به زنده گیری آنان کرده و پس از جمع آوری جهت اقدامات بهداشتی و دامپزشکی از جمله واکسیناسیون و عقیم سازی به پناهگاه بشدار منتقل می کند.

این پناهگاه با کمک انجمن حمایت از حیوانات بی پناه زیستن و تامین بخش مهمی از هزینه های مالی و انسانی توسط شهرداری اداره می شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
0
3
بخدا یک مرکز برای بخور بخور درست کرده اند.
این سگها را زجر ندهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
0
گناه دارن این زبون بسته ها کمپ جای سگهای سالم نیست اونا رو واکسن و عقیم و بعد آزاد کنید و در کمپ فقط توله ها و مادرشون و سگهای پیر و مریض نگهداری بشه وگرنه سگها هم حق آزادی و لذت از زندگی دارن نه اسیری و خدا کسایی که باعث اسیری این زبون بسته ها بشه رو تاوان میده و آهش شما رو میگیره
نظر شما
ادامه