کد خبر: ۷۱۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در سفر به شهرستان شازند با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان شازند، «دکتر محمد فتاحی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی به همراه «دکتر رضا معینی مقدم» رئیس اداره‌ دامپزشکی شهرستان شازند با «دکتر رمضانی» فرماندار این شهرستان در دفتر فرمانداری دیدار و به گفتگو پرداخت.

در این دیدار دکتر رمضانی فرماندار شهرستان شازند ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات کارکنان دامپزشکی این شهرستان افزود: این شهرستان با توجه به تعامل و همکاری دستگاههای ذیربط در بحث تنظیم بازار کمترین مشکل را داشتیم.

رمضانی از سرمایه گذاری در حوزه دام و طیور و کشتارگاه به دلیل وجود فضای مناسب این شهرستان استقبال بیان کرد: از برگزاری میز خدمت در نماز جمعه هفته دامپزشکی و بهسازی اداره دامپزشکی تقدیر کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این دیدار به تلاش شبانه روزی همکاران دامپزشکی و شرایط ویژه شازند در تردد و حمل فرآورده های خام دامی به استانهای همجوار پرداخت و خواستار تشکیل ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تعامل و همکاری دستگاهای مرتبط و دهیاری های شهرستان با دامپزشکی شد.

دکتر محمد فتاحی به ریشه کنی بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در برنامه هفتم توسعه با همکاری سازمان جهانی بهداشت دام اشاره و اظهار کرد: ارتباط و تعامل سازمان دامپزشکی کشور با مجامع بین المللی نشان از سطح بالای علمی سازمان دامپزشکی کشور است.

وی برخورد دامپزشکی با کشتار غیرمجاز را یکی دیگر از اولویت های دامپزشکی عنوان کردو ساماندهی کشتارگاه های دام در سطح استان یکی از راهکارهای برخورد با این موضوع دانست و ابراز امیدواری کرد: به منظور پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام، دوره های آموزشی بیش از گذشته با همکاری فرمانداری برگزار گردد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در ادامه با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان شازند از بخش های مختلف فنی و اداری بازدید و با همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد.

فتاحی در پایان سفر از داروخانه و درمانگاه های شهرستان شازند بازدید کرد.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
سلام.جناب آقای دکتر فتاحی بعد از این بازدید،باز هم قصد راه اندازی دانشکده را دارید ؟،حالا که از پشت میز خارج شدید،یک سری هم به روستاها می زدید و جمعیت دامی را هم مشاهده می کردید،شاید در محاسبه تعداد دانشجویانی که پذیرش می کنید در دانشکده آینده اراک کمک کننده باشد.
نظر شما
ادامه