کد خبر: ۶۸۵۲۵

حکیم مهر: رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ و سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان چهارباغ، درخصوص درج تاریخ تولید خلاف واقع بر دو محموله گوشت مرغ تولیدی از کشتارگاه، گفت: نظارت بهداشتی و شبانه روزی بازرسان دامپزشکی بر تمامی زنجیره های تولید و استحصال گوشت بصورت دقیق و مستمر انجام پذیرفته و در همین راستا کارشناسان دامپزشکی در دو نوبت، بنا بر شواهد موجود به عدم تناسب تاریج تولید درج شده با کیفیت گوشت مشکوک شده و نهایتا محرز گردید که محصول تولیدی متعلق به قبل از تاریخ مورد نظر می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، «دکتر فردین حسین زاده» افزود: کارشناسان دامپزشکی، محموله مورد نظر به وزن 1500 کیلوگرم را توقیف و واحد متخلف را به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی نمودند.

وی همچنین افزود: در همین رابطه وبه دنبال دقت نظر بازرسان حدود 500 کیلو گرم گوشت مرغ تاریخ گذشته که به قصد توزیع در بین واحدهای عرضه سطح شهرستان درحرکت بود توقیف و اعمال قانون گردید.

رییس دامپزشکی شهرستان عنوان کرد که عرضه فرآورده های پروتئینی با کیفیت و سالم حق مصرف کننده بوده و هرگونه تخلف در این رابطه بمنزله تضییع حقوق آنان می باشد و لذا هیچ گونه تخلف و تقلبی از چشم همکاران ما در تمامی زنجیره تولید و عرضه از مزرعه تا سفره دور نخواهد ماند.

وی در پایان از همشهریان خواست در زمان خرید کالاهای پروتئینی خود از مراکز مجاز و معتبر اقدام نموده و ضمن دقت به مشخصات و تاریخ درج شده بر آن، هرگونه مورد مشکوک  را سریعا به دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.

 

نظر شما
ادامه