کد خبر: ۶۸۵۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

9 کتاب کاربردی در حوزه «فارماکولوژی دامپزشکی» برای دانشجویان دامپزشکی و همکاران دامپزشک به قلم «دکتر سیدمحمد فقیهی» استاد فارمامولوژی دانشکده دامپزشکی و استاد برگزیده دانشگاه تهران به شرح زیر می باشند.

به گزارش حکیم مهر، لازم به ذکر است، کتب تالیفی جدید وی در سال جاری (۱۴۰۰) به چاپ رسیده به شرح زیر است:

۱- کتاب «فارماکولوژی کاربردی و عوارض دارویی در طب پرندگان»، شامل: ۱۸۶ قلم دارو در ۳۶۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۲۵۰ هزار تومان (چاپ ۱۴۰۰).

 

۲- کتاب «فارماکوتراپی (دارو درمانی) در طبّ پرندگان»، شامل: ۱۸۵ قلم دارو در ۲۱۴ صفحه با جلد نرم (شومیز) به قیمت: ۱۵۰ هزار تومان(چاپ ۱۴۰۰).

 

۳- کتاب «فارماکوتراپی (دارو درمانی) در طبّ دام‌های بزرگ»، شامل: ۳۵۲ قلم دارو در ۵۰۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۰۰ هزار تومان(چاپ۱۴۰۰).

 

۴- کتاب «فارماکوتراپی (دارو درمانی) در طبّ دام‌های کوچک» شامل: ۵۷۳ قلم دارو در ۹۰۶ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۴۵۰ هزار تومان(چاپ ۱۴۰۰).

 

لازم به یادآوری است که سایر کتب تالیفی وی که در دو سال گذشته (۹۹ و ۹۸) چاپ و منتشر شده‌اند نیز به شرح زیر اعلام می‌گردد:

 ۱- کتاب «فارماکولوژی و درمان‌شناسی جامع دامپزشکی» ( چاپ ۱۳۹۹)، شامل: ۱۲ بخش و ۵۱ فصل در زمینه‌های مختلف فارماکولوژی داروها، در ۸۴۵ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۵۰ هزار تومان.

 

۲- کتاب «تداخل‌ها، سازگاری‌ها و ناسازگاری‌های دارویی جامع دامپزشکی» (چاپ ۱۳۹۹)، شامل: ۶۳۰ قلم دارو و در انتهای کتاب حاوی دو جدول ۴۷ صفحه‌ای که یک جدول در ارتباط با تداخل‌های داروها با یک دیگر و جدول دیگر در زمینه سازگاری‌ها و ناسازگاری‌های داروها تنظیم گردیده است. کتاب جمعاً در ۶۳۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

 

۳- کتاب «نسخه‌نویسی دارویی جامع دامپزشکی» ( چاپ ۱۳۹۹)، در ۲۳۰ صفحه با جلد نرم (شومیز) به قیمت: ۱۵۰ هزار تومان.

لازم به توضیح است که کتاب فوق اوّلین کتاب نسخه‌نویسی دارویی جامع در کشور بوده که دربرگیرنده نسخه‌نویسی درباره تمامی دام‌ها از جمله: تک سمی‌ها، نشخوارکنندگان، خوک، آهو/ گوزن، تک معده‌ای‌ها (گوشتخواران)، انواع پرندگان، انواع آبزیان، انواع جوندگان، راسو، انواع خزندگان، انواع بی‌مهره‌گان، انواع زنبور عسل و همچنین نسخه‌نویسی در شرایط و حالات مختلف از جمله: در دام‌های آبستن، در زمان زایمان، در دام‌های‌ شیرده، در دام‌های نوزاد، در دام‌های پیر، در نارسایی‌های کبدی و کلیوی و در انواع مسمومیّت‌ها می‌باشد.

 

۴- کتاب «فارماکولوژی کاربردی دام‌های کوچک» در ۲ جلد (چاپ ۱۳۹۹) ، شامل: ۵۷۰ قلم دارو در ۱۶۰۰ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۴۵۰ هزار تومان.

 

۵- کتاب «فارماکولوژی کاربردی دام‌های بزرگ» (چاپ ۱۳۹۸)، شامل: ۳۶۰ قلم دارو در ۱۱۳۵ صفحه با جلد سخت (گالینگور) به قیمت: ۳۲۰ هزار تومان.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
1
0
فقط فارما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
کتاب موسوم به نسحه نویسی، محتوای دارونامه دارد
نظر شما
ادامه