کد خبر: ۶۸۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور به علت تخلفات بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر امیرحسین بهداد» افزود: با توجه به عدم تمدید اعتبار پروانه بهداشتی بهره برداری توسط مسئولین این کشتارگاه و عدم پایبندی مدیریت کشتارگاه مذکور به تعهدات خود در خصوص رفع مشکلات و نواقص بهداشتی کشتارگاه، مجدداً با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت کشتارگاه مزبور ممانعت به عمل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالیان گذشته تذکرات شفاهی و کتبی عدیده ای از سوی کارشناسان شهرستانی و استانی به مدیریت و مسئولین فنی و بهداشتی ابلاغ گردیده که با کم توجهی ایشان روبرو گردیده است.

دکتر بهداد افزود: فعالیت این کشتارگاه در ماه گذشته نیز به دلیل وجود نقایص بهداشتی به دستور دادستان ممنوع گردیده بود که با تعهد مدیریت کشتارگاه مبنی بر رفع نواقص و رعایت موازین بهداشتی به چرخه تولید بازگشته بود لیکن نظر به عدم تمکین به تعهدات پلمب واحد مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان گفت: به همت کارشناسان و ناظرین دولتی مستقر در کشتارگاههای دام و طیور استان موارد و مسائل بهداشتی با جدیت رصد و در صورت لزوم اقدامات قانونی انجام می گردد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
این شد یک ارزنده ای کاش زودتر پلمپ می کردید
نظر شما
ادامه