کد خبر: ۶۷۸۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

حکیم مهر: در پی مخالفت گستره اقشار و گروه‌های مختلف با طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات، جمعی از موافقین این طرح با ایجاد کمپینی در خبرگزاری فارس، با نگارش نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن دفاع از این طرح جنجالی، خواستار تصویب آن شدند.

به گزارش حکیم مهر، متن این نامه به شرح زیر است:

حمایت از طرح صیانت حقوق عامه مقابل حیوانات خطرناک

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

اینجانبان امضاءکنندگان پویش از تصویب طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک حمایت نموده و از همه نمایندگان محترم تقاضا داریم با قدرت از الحاق مواردی به قانون مجازات اسلامی ( شامل چهار ماده به شرح مواد ( ۶۸۸ مکرر ۱) و (۶۸۸ مکرر ۲) و (۶۸۸ مکرر ۳) و (۶۸۸ مکرر ۴ ) به شکل کنونی که به تازگی تقدیم مجلس شده دفاع نموده و مصوب نمایند .

ما اذیت و آزار حیوانات و جدا نمودن آنها از محیط زیست و عقیم کردن آنها و حبس در قفس‌ها و آپارتمان‌ها به بهانه علاقه به حیوانات را محکوم نموده و استدعا داریم از سگ‌گردانی در مکان‌های عمومی، معابر، مشاعات آپارتمانها و به خصوص پارکها که موجب سلب آسایش، ایجاد مزاحمت، ترس و دلهره در شهروندان و همچنین سبب آلودگی معابر و فضای بازی کودکان در پارک‌‌ها با فضولات حیوانی و ایجاد بیماری‌های مختلف می‌باشد، ممانعت گردد .

 

پی‌‌نوشت حکیم مهر:

تاکنون تنها حدود ۸۰۰ نفر این نامه را امضا نموده‌‌اند؛ این در حالی است که بیش از ۲۲۱ هزار نفر نامه مخالفت با این طرح را امضا نموده بودند! (اینجا)

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
1
4
خدا قوت میگم واقعا به همکاران ، نظام دامپزشکی هم بره با دامپزشک برخورد کنه......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
4
0
چه سری تو کاره همیشه اخبار ضد دامپزشکیه
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
2
6
جدا از همه اشکالات این طرح ، مخصوصا در قسمت تعریف حیوانات خطرناک،
ولی انصافا
و حقیقتا
جدا نمودن حیوانات خاص از طبیعت و زیستگاه خودش ...
" مصداق بارز حیوان آزاری هست "
که جمله صحیح این کمپین حمایت را تشکیل داده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
2
2
نگهداری حیوانات خانگی بعنوان دیده بان محیط انسانهاعمل میکنند گاها یه عامل مضرمحیطی (عامل سرطانزا)که حیات انسانهارو تهدید میکنه ازراه اب یا غذا وارد غذای وتغذیه انسانها میشه ازانجاییکه دراین حیوانات(بعلت عمر پایین) سریعا اثرات خودرا نشون میده با شناسایی ان میتونیم جون انسانهاروزودتر نجات بدیم
نظر شما
ادامه