کد خبر: ۶۶۴۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: کارکنان و استادان نمونه دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌مناسبت روز دامپزشکی تجلیل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، کارکنان و استادان نمونه دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌مناسبت روز دامپزشکی و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و مسئولان دانشگاهی تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این مراسم با تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) روز دامپزشکی را تبریک گفت و اظهار کرد: دانشکده دامپزشکی واحد تبریز یکی از دانشکده‌های موفق و پرافتخار این دانشگاه بوده و فعالیت‌های بسیار مهمی در این دانشکده انجام شده و فارغ‌التحصیلان بسیار توانمندی به جامعه تحویل داده‌ایم.

«عزیز جوانپور» افزود: با توجه به اقلیم آب و هوایی، رشته دامپزشکی در استان آذربایجان شرقی بسیار اهمیت دارد و دانشکده دامپزشکی واحد تبریز به‌عنوان یکی از دانشکده‌های دامپزشکی قدرتمند استان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و بخش سلامت دام در دست استادان مجرب این دانشکده است.

وی به راه‌اندازی کامل بیمارستان دامپزشکی واحد تبریز اشاره کرد و با قدردانی از پیگیری‌های محمود بهشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی واحد تبریز عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات بیمارستان دامپزشکی در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیمی در صنعت دامپزشکی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز بیان کرد: اکنون از بسیاری از شهرها مانند اصفهان، کرمانشاه و ... برای انجام جراحی دام به دانشکده دامپزشکی و بیمارستان دامپزشکی مراجعه می‌کنند.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم از کارکنان بازنشسته و نمونه و استادان دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
9
دانشکده دامپزشکی آزاد تبریز با پذیرش های نجومی (۲۰۰نفر سه ورودی ☠) در طی ۳۳ سال چنان تیشه بر ریشه اشتغال در این استان و استان های مجاور زده که هیچ دانشکده ای چنین خدمتی به دامپزشکی نکرده ! تعداد زیادی از فارغ التحصیل های به قول شما باسواد و توانمند در اثر رقابت منفی بین همکاران و نبود کار مدرک را بوسیده و به کناری گذاشتند . بیکاری دامپزشکان جدیدا به استانهای اردبیل و زنجان هم رسیده! گویا آقایان گوش شنوائی ندارند و نتیجه کارشان را در پذیرش های بی حساب و کتاب نمی بینند ! و تنها مشغول قدردانی از خدمات ارزنده خود ! به جامعه اند . اکنون که تعداد پسر ها (به دلیل نبود کار !) کم شده رو آوردن به پذیرش دانشجویان دختر سوال اینجاست ۶ سال از بهترین دوران یک جوان را میگیرند و آخرش هیچ موقعیت شغلی پیدا نمیشود (بخصوص برای خانم دکتر ها ) . جمعیت دامی هم که ماشاء الله نصف شده .
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
3
بچه ها مسافر بری میکنند
نظر شما
ادامه