کد خبر: ۶۴۵۴۱

روز گذشته جلسه ای در محل اداره کل دامپزشکی استان کردستان جهت رسیدگی به امورات مسئولین فنی بهداشتی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر، در این نشست مدیرکل دامپزشکی استان، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی استان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد دو ماهه اخیر انجمن ارائه گردید و سپس اعضا به بحث و گفتگو در خصوص نحوه اجرای ماده 19 پرداختند.

در نهایت مقرر گردید که سامانه بانکی جهت اجرای ماده 19 در استان کردستان عملیاتی گردد.

در این جلسه «دکتر ورمقانی» از عملکرد مسئولین فنی بهداشتی استان بسیار تقدیر و تشکر نمودند و انجمن صنفی دامپزشکی استان را انجمنی نمونه و زحمتکش عنوان کردند که خالصانه و بدور از حاشیه جهت خدمت به همکاران فعالیت می نماید.

دکتر ورمقانی اعلام کرد با تمام توان در خدمت مسئولین فنی بهداشتی هستیم و از این عزیزان حمایت می کنیم.

وی از انجمن مسئولین فنی بهداشتی استان خواست که به مانند سابق از همکاران دفاع نماید و در اجرای ماده 19 کارآمد و اجرایی طرح خود را عملیاتی نماید.

در ادامه «دکتر مخدوم» معاون سلامت هم در خصوص 23 قرارداد منعقد شده اخیر به بیاناتی پرداختند.

«دکتر پارسافر» رئیس اداره نظارت هم به جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه پرداختند و ابراز امیدواری نمودند که ماده 19 کارآمد را در استان کردستان اجرایی نماییم.

در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی استان به پاس زحمات بی وقفه مسئولین اداره کل دامپزشکی استان در راستای حمایت از مسئولین فنی بهداشتی، از زحمات دکتر ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان، دکتر مخدوم معاون سلامت، دکتر پارسا فر رئیس اداره نظارت، مهندس محمد عظیمی کارشناس با سابقه اداره کل دامپزشکی استان در زمینه صدور پروانه تقدیر نمودند و لوح های تقدیر به ایشان اهدا شد.










نظر شما
ادامه