کد خبر: ۶۴۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
دیدار فرمانده پادگان قوچک ارتش با مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش:
«دکتر شهاب‌الدین منتظمی» اظهار داشت: ساماندهی امداد و نجات حیات‌وحش به عنوان یکی از برنامه‌های مهم سازمان در دستورکار دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش طی سال گذشته بوده است ...
 
 

حکیم مهر: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیاتوحش سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با فرمانده پادگان قوچک ارتش جمهوری اسلامی ایران با  تاکید بر از ظرفیت و توانمندی ارتش برای امداد و نجات حیاتوحش، گفت: گونه‌های جانوری حیاتوحش همواره در معرض خطرات متعدد از جمله حوادث جاده‌ای، تله‌گذاری، بیماری‌ها و آسیبهای ناشی از فعالیت‌های توسعه ای هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، «دکتر شهابالدین منتظمی» ادامه داد: موضوع ساماندهی امداد و نجات حیاتوحش به عنوان یکی از برنامه‌های مهم سازمان در دستورکار دفتر حفاظت و مدیریت حیاتوحش طی سال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای همکاری و تفاهم متقابل با حوزه تخصصی دامپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت
های این مرکز برای امداد و نجات حیاتوحش آسیبدیده استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات
وحش سازمان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این نشست، جلب مشارکت توانمندی این بخش تخصصی نظامی در کنار بخش دولتی متولی امر حفاظت از حیاتوحش است تا بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها در زمینه امدادگری و حفاظت از حیاتوحش نیز استفاده شود.

«سرهنگ هادی فتحی» فرمانده پادگان قوچک ارتش نیز در این نشست گفت: ظرفیت و توانمندیهای این مجموعه برای کمک در حفاظت از زیستگاه مسبوق به سابقه است که در آتشسوزی در منطقه حفاظتشده خاییز در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات مثبتی برای کمک به گونههای گرفتار در آتش و یا آسیبدیده صورت گرفت که از سوی این مرکز انجام شده است .

بر این اساس، در راستای اجرایی شدن این تصمیمات مقرر شد نشستهای کارشناسی در این زمینه برگزار شود .

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
1
با درود
آقای دکتر منتظمی عزیز
ای کاش بفرمایید علت این همه بی توجهی به درخواست ها و اعلام همکاری های تشکل ها و موسسات غیردولتی در زمینه امداد و نجات چیست؟
اصولا واحد سگهای ارتش که الان خبر جلسه شان را منتشر کردید در زمینه حیات وحش چه کرده اند؟!! چه توانمندی دارند؟ همان واحدی که چند سال قبل گرگ و سگ را میکس کردند جهت تولید یک نوع گرگاس برای تجسس!!
نظر شما
ادامه