کد خبر: ۵۶۹۷

حکیم مهر - صنعت هتلداری در جهان امروزه شاخه ها و تنوع بسیار زیادی یافته به طوری که مشتاقان به تجربه خانه های یخی در قطب، زندگی در خانه های درختی در دل جنگل ها و حتی اقامت در غار را هم شامل می شود.
اما راه اندازی هتل برای حیوانات آن هم با فضاهای لوکس گرایش جدیدی است که در بعضی کشورهای دنیا به چشم می خورد.

هتل ۵ ستاره سگ ها که در ایام تعطیلات برای گردش و تفریح حیوانات برنامه های ویژه ای هم دارد یا هتل مخصوص گربه ها از جمله انواع این هتل های جدید به شمار می آیند.

به عنوان مثال هتل لوکس حیوانات خانگی ملبورن که مدیر آن در صنعت نگهدای از حیوانات خانگی بیش از ۳۵ سال سابقه دارد، با نگهداری از حیوانات خانگی به صاحبان آنها آرامش خیال می دهد.

این هتل که در تبلیغات خود ارائه خدمات شبانه روزی به سگ ها و گربه ها را به عنوان نقطه قوت کارش معرفی کرده، فضاها و اتاق های ویژه ای برای بازی حیوانات یا حتی ماساژ بدن آنها دارد.

صاحب هر حیوانی می تواند به ازای پرداخت هزینه های بیشتر درخواست حفاظت ۲۴ ساعته، گردش در هوای آزاد، گزارش وضعیت از طریق اینترنت، بازی با حیوان خدمات بیشتری دریافت کند.

هزینه هر روز اقامت برای یک سگ بطور متوسط معادل ۴۰ دلار و برای گربه ها حدود ۲۰ دلار است. این هتل ها البته قوانین ویژه ای هم دارند. به عنوان مثال هنگام مراجعه به آنها باید گواهی واکسیناسیون هر حیوانی ارائه شود تا از بیمار شدن دیگر حیوانات جلوگیری به عمل آید.

 

 

نظر شما
ادامه