کد خبر: ۵۶۹۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان چناران اظهار کرد: به مردم و درخواست های مراجعین به دید نعمت نگاه کنید و مشکلات آنها را در اسرع وقت حل کنید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در مراسم معرفی رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان چناران افزود: همدلی و همراهی شما باعث شد علیرغم تمام سختی های سال ۹۸، این سال را با کمترین تنش و عملکرد مطلوب پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: اهمیت دامپزشکی امروزه در جوامع مختلف شهری و روستایی دیده می شود به ویژه در شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی، اقدامات دامپزشکی توانسته نتایج مطلوبی را در زمینه معیشت جامعه و اشتغال افراد به ثبت برساند.

شریعتی گفت: تلاش در جهت معیشت روستا سبب می شود تا مهاجرت به شهرها کاهش پیدا کرده و تولید تقویت شود.

وی اعلام داشت: تلاش های دامپزشکی در زمینه تامین سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی از مهم ترین اقدامات است و هر گونه کوتاهی در این زمینه، تبعات و مخاطرات بسیاری به همراه خواهد داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان یادآور شد: در مصرف واکسن و دیگر اقلام دقت کنید چرا که اینها سرمایه های بیت المال است و به سختی تهیه می شود.

وی افزود: دفاع از حقوق متعلقه شما وظیفه ماست و تمام سعی ما این است که با پی گیری هایی که داریم بتوانیم قسمتی از زحمات شما را جبران کنیم.

شریعتی خاطرنشان ساخت: نیروی انسانی و اعتبارات هر سال کمتر می شود ولی وظایف همواره بیشتر می شود و این نکته تلاش هرچه بیشتر را ضروری می داند و ذکر این نکته هم ضروری است که خطوط قرمز دامپزشکی استان، پاکدستی و پاکدامنی است که باید تمام پرسنل این مجموعه نسبت به آنها حساس باشند.

در پایان این مراسم، «دکتر شهرام کرباسی» به عنوان رییس جدید شهرستان معرفی و از زحمات دکتر محمد سیاح لایین قدردانی شد.
 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
ببخشید دکتر کرباسی سرپرست شبکه هستن یا رییس؟
پاسخ ها
Ali
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
فعلا سرپرست هستن
نظر شما
ادامه