کد خبر: ۵۳۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 26 میلیارد ریالی مباشر گوشت‌های تنظیم بازار در همدان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارش، «علیرضا حسن پور» از جریمه ۲۶ میلیارد ریالی مباشر گوشت‌های تنظیم بازار در همدان خبر داد و اظهار کرد: این میزان جریمه برای عرضه خارج از شبکه قریب به ۳۰ تن گوشت منجمد صادر شد.

وی بیان کرد: یک شرکت متولی تهیه و توزیع گوشت ویژه مصرف خانوار، سهمیه‌های دریافتی را خارج از شبکه تعریف شده و عموماً به کارخانه تولید سوسیس و کالباس به فروش رسانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: باتوجه به بالا رفتن قیمت گوشت و کم شدن قدرت خرید مردم از نیمه دوم سال گذشته، توزیع گوشت‌های یارانه‌ای در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام در برسی ثانویه اسناد شرکت‌های دریافت‌کننده گوشت متوجه می‌شود که شرکتی در همدان ۲۹ تن و ۹۹۰ کیلوگرم گوشت منجمد  به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۵۰۰ ریال را دریافت تا از طریق مباشران معرف سازمان صنعت، معدن و تجارت به مصرف خانوارها برساند اما این اقدام صورت نگرفته است.

حسن پور تصریح کرد: این شرکت بدون هماهنگی سهمیه دریافتی را به کارخانه تولید سوسیس و کالباس فروخته است که شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی پس از اجرای تشریفات قانونی، مدیرعامل شرکت را علاوه بر منع عاملیت گوشت به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه رای صادره در شعبه تجدید نظر استان تایید و قطعی شد افزود: در بررسی‌های اولیه اسناد این شرکت،گرانفروشی دو تن گوشت منجمد ثابت شده که به موجب دادنامه قطعی صادره این شرکت به پرداخت مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و پس از وصول، پرونده مختومه شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تاکید کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردم در خصوص تخلفات است.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
1
گوشت برزیلی خوراکی را سوسیس و‌کالباس نمی‌کنند بلکه‌ از گوشتهای صنعتی استفاده‌ می کنند.کل این‌گوشتها با قیمت بالا به مردم فروخته شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
تا زمانی که نظام یارانه ای دلالی جمع نشود هرگز بساط این دله دزدی ها و حیف و میل اموال مردم جمع نخواهد شد.

تنها راه حل اساسی:
اجرابی شدن مصوبه 18 اسفند 1398 مجلس مبنی بر پرداخت مستقیم 15 میلیارد دلار یارانه نهاده های دامی وارداتی،
به جای دلالان حرام خوار به سرپرستان خانوارهای ایرانی به صورت اعتبار الکترونیک خرید کالای پروتئینی است.
نظر شما
ادامه