کد خبر: ۵۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پلیس ایالت کالیفرنیا از نجات 110 گربه از یک منزل مسکونی خبر داد.

«سوندرا برگ» پلیس حیوانات ایالت کالیفرنیا دراین باره به رسانه‌های رسمی آمریکا، خاطرنشان کرد: همسایه‌ها از بوی بد و نامطبوعی که از این منزل دو اتاق‌خوابه متصاعد می‌شد به پلیس و دپارتمان آتش‌نشانی شکایت کردند.

این مقام مسئول در ادامه به روزنامه دیلی میل، افزود: هنگامی که ماموران به محل اعزام شدند، با 110 گربه، دو کودک و پنج بزرگسال در این خانه مواجه شده و تمامی آنان را در حالیکه در میان مدفوع حیوانات غوطه‌ور شده بودند، نجات دادند.

براساس گزارش پلیس و دپارتمان بهداشت ایالت «کالیفرنیا» در آمریکا، تمامی دیوارها و کف اتاق‌ها پر از ادرار گربه‌ها بود و این دو کودک هم در دو اتاق خواب به شکل وحشتناکی زندگی می کردند. با این حال، گربه‌ها توسط ماموران به مرکزهای نگهداری از حیوانات منتقل شده و ساکنان دیگر این منزل هم به مرکز درمانی در «سانتا آنا» انتقال یافتند.

همچنین دو کودک هفت ساله و 12 ساله با پدر و مادر بزرگ، عمه‌شان و والدین خود در این منزل 80 متری زندگی می‌کردند. البته تاکنون مشخص نشده که چرا این خانواده از این تعداد گربه در منزل خود نگهداری می‌کردند.

براساس گزارش رسانه های رسمی آمریکا، این زوج به دلیل اعمال خشونت علیه حیوانات و والدین این دو کودک هم به دلیل بی‌توجهی به آنان به احتمال زیاد محکوم می‌شوند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسولی
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
0
این گربه ها که ظاهرا اعمال خشونتی نشان نمی دهند و سرحال و با نشاط بنظر می رسند!!!! پس چرا محکومیت؟ قابل توجه ایرانیان علاقمند به نگهداری حیوانات در خانه و حتی رختخواب .....
نظر شما
ادامه