کد خبر: ۴۷۵۲

حکیم مهر - یک مادر و دختر به اتهام شکنجه کردن ده‌ها حیوان بازداشت شدند. این دو زن پس از کشتن این حیوانات لاشه آنها را دفن نکرده و در میان این لاشه‌ها زندگی می‌کردند.

فیث راس 54 ساله به همراه فرانچسکا ماسلی 23 ساله خانه محل زندگی خود را به «خانه وحشت تبدیل» کرده و ده‌ها گربه، سگ، پرنده و موش خرما را در آنجا کشته بودند. گفته می‌شود آنها دو سگ را در یک قفس زندانی کرده و بدون آنکه به این دو حیوان آب و غذا بدهند باعث مرگ آنها شده اند. مسئولان 15 حیوان مریض را از خانه این دو زن نجات داده و 26 لاشه حیوان را هم از محل زندگی آنها کشف کردند.

همسایگان این مادر و دختر زمانی که دیدند صدای واق واق کردن چند سگ از خانه آن دو به گوش می‌رسد اما این دو زن هیچ‌گاه سگ‌ها را برای گردش به بیرون نمی‌آورند به موضوع مشکوک شده و مسئله را با مقامات در میان گذاشتند. مسئولان حمایت از حقوق حیوانات زمانی که به خانه فیث راس رسیدند با صحنه‌های بسیار وحشتناکی مواجه شدند این در حالی بود که بوی تعفن شدیدی در خانه به مشام می‌رسید. راس و ماسلی در جریان بازجویی‌های خود هیچ حرفی نزده‌اند. این مادر و دختر در حاضر به قید وثیقه آزاد هستند و باید ماه آینده در دادگاهی که در لانگ آیلند نیویورک برگزار می‌شود حاضر شود. این دومین پرونده حیوان آزاری است که درطول یک هفته در شهر کوچک راکویل آمریکا مطرح شده است. به گفته مقامات پرونده راس و ماسلی بسیار وحشتناک تر از پرونده قبلی بوده است.

دادستان‌های این پرونده می‌گویند: این مادر و دختر برای سال‌ها بوده که حیوانات خانگی شان را شکنجه می‌کرده‌اند. مسئولان دو گربه و 13سگ را از خانه وحشتی که این دو زن درست کرده بودند نجات داده اند. کیت ماری یکی از مقامات دفاع حقوق حیوانات در این باره می‌گوید:« واقعا نمی‌توانم دلیل این کار را درک کنم. آنها نه تنها جهنمی برای این حیوانات بیچاره درست کرده بودند بلکه خودشان هم در یک جهنم زندگی می‌کردند.»

راس و ماسلی به اتهام خشونت علیه حیوانات باید در دادگاه پاسخگوی عمل خود باشند.این دو در حال حاضر به ترتیب با قرار وثیقه‌های 95هزار و 190هزار دلاری آزاد هستند.

در پرونده قبلی حیوان آزاری این شهر یک زن 62ساله به اتهام کشتن پنج حیوان و شکنجه 22حیوان دیگر در خانه‌اش بازداشت شده بود.

 

 

نظر شما
ادامه