کد خبر: ۴۴۹۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
برخی از دامپزشکان بخش خصوصی از فعالیت اساتید دانشگاه در این بیمارستان و نظایر آن گلایه دارند و آن را علیرغم حضور موظف اساتید در دانشگاه، خلاف عدالت می‎دانند و بعضی هم به سبب ضرورت عدم محرومیت مردم از خدمات اساتید دانشگاه حضور آنان در بخش خصوصی را لازم و بحق می‎دانند / رییس سازمان دامپزشکی گفت: به اعتقاد من پروانه اشتغال به درمان اعضاء هیات علمی باید تمدید شود...
bt4

حکیم مهر -  رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق جمعی از مدیران ارشد دامپزشکی استان تهران از بیمارستان دامپزشکی تهران بازدید کرد.

در این دیدار که به فاصله کوتاهی از بازدید دکتر مشکوة ، معاون سازمان دامپزشکی از این بیمارستان صورت گرفت ، دکتر پیام محبی رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران توانست سازمان دامپزشکی را برای تمدید پروانه اشتغال به امور درمانی اعضاء هیأت علمی دانشگاه متقاعد کند.

 

دکتر محبی و دکتر دستور

 

این در حالی است که دکتر محبی مدتها است از حضور اعضاء هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در زمینه داخلی دام کوچک، جراحی ، تصویربرداری تشخیصی، کلینیکال پاتولوژی و غیره در بیمارستان خود سود می‎برد و به نظر می‎رسد حضور متوالی معاون و سپس رئیس سازمان دامپزشکی در رفع محدودیت ایجاد شده برای فعالیت اساتید دانشگاه در این بیمارستان و نظایر آن ثمربخش بوده است.

برخی از دامپزشکان بخش خصوصی از فعالیت اساتید دانشگاه در این بیمارستان و نظایر آن گلایه دارند و آن را علیرغم حضور موظف اساتید در دانشگاه، خلاف عدالت می‎دانند و بعضی هم به سبب ضرورت عدم محرومیت مردم از خدمات اساتید دانشگاه حضور آنان در بخش خصوصی را لازم و بحق می‎دانند.

 روابط عمومی بیمارستان دامپزشکی تهران درباره این بازدید اعلام کرد : رییس سازمان دامپزشکی کشور با رفع محدودیت اشتغال به کار  اعضای هیات علمی دانشگاهها درحوزه درمان دامپزشکی در بخش خصوصی  موافقت کرد.

دکتر سید محسن دستور در حاشیه بازدید از بیمارستان دامپزشکی تهران  گفت: این ممنوعیت طی یک بخشنامه صادر شده و در آییننامه اجرایی ماده 10 قانون سازمان دامپزشکی کشور وجود ندارد و لذا قابل بررسی مجدد است.

وی تصریح کرد : مممنوعیت فعالیت این گروه در گذشته به واسطه برخی شرایط و برداشتهای قانونی ایجاد شده بود اما در حال حاضر میتوان این محدودیت را رفع کرد.

رییس سازمان دامپزشکی گفت: به اعتقاد من پروانه اشتغال به درمان اعضاء هیات علمی باید تمدید شود.

دکتر ناصر کریمی هم در این زمینه گفت :  بخش خصوصی در حوزه درمان دامپزشکی نسبت به روزآمدنشدن آییننامه  اجرایی ماده 10 گلایه دارد و معتقد است این آیین نامه نیاز به بازنگری دارد.

مدیر دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران افزود : من و دکتر فرجی -مدیرکل دامپزشکی استان تهران- از مدتها قبل پیگیر اصلاح این آیین نامه هستیم.

دکتر پیام محبی رییس بیمارستان دامپزشکی تهران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی ماده 10 قانون سازمان دامپزشکی متناسب با شرایط روز بازنگری نشده گفت: رفع محدودیت فعالیت درمانی اعضاء هیات علمی باعث ایجاد شرایط رقابتی و ارتقا کیفیت سطح علمی در حوزه درمان میشود که آن هم خود به خود به خدمات بهتر  و رضایتمندی بیشتر مشتری منجر می شود.

 

چپ به راست : دکتر محبی (رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران) - مهندس کیهان‎پور (مشاور رسانه‎ای حکیم مهر) - دکتر میرزایی (رئیس شبکه دامپزشکی تهران)  / سمت راست تصویر : دکتر دستور و دکتر فرجی ، رئیس سازمان دامپزشکی و مدیرکل دامپزشکی استان تهران در حال استماع توضیحات دکتر محبی

 

گفتنی است در این بازدید ، دکتر فرجی مدیرکل دامپزشکی استان تهران، دکتر میرزایی رئیس شبکه دامپزشکی تهران و دکتر ناصر کریمی مدیر دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران، دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی را همراهی می‎کردند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلنسین دام کوچک
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
0
باسبام
چرا وچگونه اقای دکتر محبی براحتی روسا ومعاونین سازمان را جهت بازدید به بیمارستان خود در شمال شهر دعوت مینماید ایا تا به حال از مسئولین دانشکده دامپزشکی پرسیده اید از زمان حضور اساتید بیمارستان در مرکز شخصی ایشان چقدر از مراجعین بیمارستان دانشکده کم شده است.براستی اگر هیات علمی بخواهند میتوانند از بیمارستان دانشکده که شغل موازی است استعفا داده ودر محل کار ایشان کار کنند
kourosh-daneshju
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
0
be nazare man hozure har che bishtare asatid na tanha bad nist balke baese afzayeshe tavanaie elmie asatid va hata baese behbude vaziate negareshe mardom nesbat be elme dampezeshki mishavad ba sepas az Dr Mohebi baraye in eghdam
همکار
|
-
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
0
با سلام
واقعا باید از آقای دکتر لطفی برای ............ به همه همکاران تشکر کرد .
وگرنه چطور است که تمام کارهایی که هیچکس توان انجام آن را ندارد توسط ............. به راحتی انجام میشه و هیچ کس هم نه اعتراضی میکنه نه میتونه بش کاری داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟
لطفا این مطلب رو نقطه چین نکنین تا همه به راحتی در مورد........... نظر بدن و همه آگاه بشن. با تشکر
مهبد
|
-
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
0
متاسفانه همکاران دامپزشک به جای تفکر برنده برنده و افتخار به همکاران که موجب رونق این رشته و بالا رفتن سطح کاری خودشان هم در جامعه می شود ......... به تخریب همکاران و دامپزشکان موفق می پردازند ، چه بهتر که با دیدی باز و استفاده ار تجربیات یکدیگر به ارتقا شغلی دامپزشکی بپردازیم
دامپزشک
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
0
سلام به همه همکاران
آقای همکار چرا شما چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارین
لابد خودتون نتونستین موفق باشین حالا موفقیت دکتر محبی یا هر دامپزشک دیگری رو نمیتونید ببینید
ببینم اگه دکتر محبی این کار با آبرو را برای دامپزشکی ایران نکرده بود هنوز هم دامپزشکای ........ داشتن تو زیرپله ها مریض میدیدن
من فکر میکنم دکتر محبی واقعاُ دامپزشکی دام کوچیک رو تو ایران متحول کرده و همه باید از ایشون مدیریت رو یاد بگیریم
با آرزوی موفقیت برای همه دامپزشکان مخصوصاُ دکتر محبی عزیز
دلسوز
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
0
0
همین که {دکتر} مشکاه رفته کفایت میکند دیگران فقط مقلد هستند
دکتر حمید کریمی
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
0
0
من فقط می خواستم از آقای دکتر محبی در یک جمله تشکر کنم چون قدیم که ما تو این رشته اومدیم همه ما رو مسخره می کردند و می گفتند رشته بدتر از این نبود ولی آقای دکتر با فرهنگ سازی خوبی که در کشور کردندو دیگه رشته دامپزشکی، دامپزشکی 10 سال پیش نیست. جا داره از همین جا بگم آقای دکتر دستتونو بابت همه زحماتتون میبوسم.
دکتر نوری
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
0
دست بردارید از این خاله زنک بازی ها ، مگر بازدید رییس سازمان از مرکزی به این مجهزی مسابقه است که برنده و بازنده داشته باشید. سعی کنید اگر می خواهید اطلاع رسانی هم کنید بی غرض ورزی باشد. این سایت را ترک خواهم کرد و هرگز دیگر با این نوشته های شما وقت خود را تلف نخواهم کرد
دامپزشک
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
0
0
به به عالی است دست گل شما درد نکنه
وقتی تو دانشکده بودیم که تو کلنیک کارمون شده بود سم چینی و مراجعین بیمارستان دانشکده را .......... و ما را میفرستادند دنبال نخود سیاه که ببین در کدام حیوان نوتروفیل چند هسته داره اون هم سال آخر دانشکده!
با این حال هستند فارغ التحصیلانی که خواب را از چنین ....... گرفته اند ........ که جرات ندارند فرصت تحقیقاتی بروند چون وقتی برگردند از خارج فارم را از دست داده اند
جناب اقای دستور دستور بفرمایید بیمارستان اموزشی بسازند نه انکه دانشجویانی تحویل دهید که عکس حیوانات را دیده باشند چه برسد به معاینه! اینکه اساتید با هزینه دانشکاه رشد کنند و علمشان را در اختیار دیگران نگذارند و بروند گوشه ای بیمارستان بزنند و با دانشکده و فارغ التحصیلان رقابت کنند ....... است که هیپگاه از یاد نخواهیم برد
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
لطفا در نوشته های خود دقت بفرمایید(بعضی هم به سبب ضرورت عدم محرومیت مردم از خدمات اساتید دانشگاه حضور آنان در بخش خصوصی را لازم و بحق می‎دانند).کی گفته مردم محرومند مردم می توانند به بیمارستان دام های کوچک دانشگاه تهران مراجعه کنند و از نعمت اساتید بزرگوار محروم نباشند حتما باید در بخش خصوصی از اساتید استفاده کنند.تا این اساتید در بخش خصوصی هستند نمی گذارند بیمارستان دانشگاه تهران پیشرفت کند.الان حتی این اساتید دارند با دانشجویان خودشان رقابت می کنند.این واقعا به دور از انصاف می باشد.داره از این اساتید برای رونق بیمارستان تهران سو استفاده میشه.من فکر می کنم که این اساتید فراموش کرده اند که استاد دانشگاه تهران هستند و باید تمام وقت در اختیار دانشگاه و دانشجویان باشند و نام نیک از خود بر جای بگذارند.البته من مخالف بیمارستان تهران نیستم و برای پیشرفت آن خوشهالم ولی برای اساتید مشغول در این کلینیک دانشگاه تهران واقعا متاسفم که به دانشجویان خودشان به چشم رقیب نگاه می کنند و دارند با اونا رقابت می کنند.
نظر شما
ادامه