کد خبر: ۴۲۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان مازندران، از نزدیک با کارکنان ستادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، رئیس سازمان دامپزشکی در ابتدا از ساختمان جدید التاسیس دامپزشکی مازندران بازدید و سپس با حضور در ادارات مختلف ستادی با مجموعه پرسنل دامپزشکی مازندران دیدار کرد.

دکتر رفیعی پور به منظور دیدار و گفتگو با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران به محل کار وی رفت و ضمن تبریک انتصاب شهیدی فر بعنوان رئیس جدید این سازمان، اظهار امیدواری کرد تا با انتصاب وی تعامل بین‌بخشی دامپزشکی و سازمان جهاد‌کشاورزی در استان بیش از پیش منشاء خیر باشد.

شرکت در مراسم معارفه رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران که با حضور «دکتر محمدرضا صفری» رئیس نظام دامپزشکی کشور در محل اتاق بازرگانی تشکیل شد، از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس سازمان دامپزشکی کشور بود و سپس از آنجا به دیدار استاندار مازندران رفت.

وی در دیدار با استاندار بر همکاری بین بخشی دو نهاد دولتی و خصوصی دامپزشکی در حل مشکلات مردم تاکید نمود و مقصد پایانی این سفر یک روزه بازدید از مرکز پرورش ماهی خاویاری قره برون در شهرستان جویبار بود و از نزدیک با فعالیت این واحد تولیدی آشنا شد.


 










انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
جناب رفیعی پور خواهشا در کنار کارهاتون در استان های شمالی کشور سامانه سماصط برای مرغداران رو پیگیری کنید.
جناب دکتر چرا در شمال کشور سماصط و فواصل بین جوجه ریزی و اصول بهداشت را مرغداران رعایت نمیکنند؟ چرا بدون پروانه کار میکنند؟ این چه دامپزشکی هست که خودش داره مرغداران رو نابود میکنه.
هرشهرستان شمالی رو که خواستید حاضرم تک تک باهاتون بیام بریم تا ببینید ۹۹% و شاید ۱۰۰% اونها بدون مجوز اقدام به جوجه ریزی و نابودی صنعت طیور میکنند...
چرا برخوردی نیست؟ متولی این کار کیست؟ شما مثلا حامی تولید طیور هستید؟ حتما به مدیریت خودتون افتخار هم میکنید...
نظر شما
ادامه