کد خبر: ۳۷۳۰۲



ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران ستادی و شهرستانی استان خراسان جنوبی با حضور مهندس زارع مدیر کل امور اداری رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور و مهندس غلامی مدیر کل امور مالی سازمان دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، مهندس زارع ضمن عرض تسلیت ایام محرم بیان داشت: خراسان جنوبی با همدلی و همراهی مشکلات را بر طرف کرده است.

وی فضای این استان را بسیار صمیمی و محبت‌آمیز ارزیابی کرد و گفت: این شرایط خود زمینه خدمت‌رسانی بهتر را فراهم آورده است.

وی ادامه: خراسان جنوبی به لحاظ پیگیری اعتبارات، جذب نیرو و تامین تجهیزات خوب عمل کرده است و تلاش داریم مزایا و حقوق همکاران محقق شود. وی خاطرنشان کرد: در حوزه رفاهی خراسان جنوبی همواره سعی داشته که سنگ تمام بگذارد.

در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا رفیعی پور ضمن خیر مقدم به میهمانان به وسعت استان اشاره کرد و گفت: دامپزشکی استان در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و عشایری خوب عمل کرده است و این خستگی ما را بر طرف می کند.

وی به این مطلب اشاره کرد که وسعت استان خراسان جنوبی برابر با مجموع ۱۱ استان کشور است که امکانات ما به اندازه هیچ کدام از این استان‌ها نیست.

وی ثمره تلاش‌های کارکنان دامپزشکی استان را نبود کانون‌های بیماری در استان و کسب رتبه‌های ملی و استانی دانست و گفت: در حوزه دامپزشکی نمی‌شود حتی با نبود نیرو بیماری‌ها را پنهان و کتمان کرد. وی در ادامه خاطرنشان کرد ما در استان به انجام امور بصورت روزانه و آنی تاکید داریم و پاسخگویی به ارباب رجوع را وظیفه خود میدانیم.

سپس مهندس معراجی معاون توسعه مدیریت و منابع استان گزارشی از فعالیت‌های عمرانی ارائه داد و گفت: در مبحث زیر ساخت‌های دستگاه کار کرده‌ایم و افزایش ۱۵۰ درصدی اعتبارات تملک و دارایی در بازه زمانی سال‌های ۹۳ تا ۹۶ داشته‌ایم.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بویژه شبکه دامپزشکی بیرجند و پروژه آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی و جذب نیروی انسانی و ارایه طرح‌های اقتصادی به دستگاه‌های مرتبط و مسئول در استان گفت: ما به حوزه ترویج نگاه ویژه‌ای داریم که طی این سال‌ها سرانه آموزشی بهره‌برداران و کارکنان را افزایش داده‌ایم.

در ادامه مهندس غلامی مدیر کل امور مالی سازمان دامپزشکی کشور مدیریت را در زمان محدودیت، نشانگر لیاقت مدیران دانست و گفت در زمان تامین اعتبارات و وجود امکانات مدیریت هنر نیست.
 
وی ادامه داد باید با همراهی و همدلی کمبود منابع را جبران کرد و باید در اصلاح الگوی مصرف جدیت بخرج دهیم. وی خاطرنشان کرد دامپزشکی در ارایه خدمات نمونه است.









نظر شما
ادامه