کد خبر: ۳۶۵۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا از پذیرش بدون کنکور دانشجو در برخی رشته‌های دانشگاه بوعلی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا ،«دکتر عباس افخمی» اظهار کرد: هم حضوری در جلسات تشکیل شده در وزارت علوم اعتراض کردیم و هم دو نامه در زمینه پذیرش در دوره کاردانی رشته‌های دامپزشکی و بعضی از رشته‌های کشاورزی مثل باغبانی به وزارت ارسال کردیم اما هیچ‌گونه جوابی به ما ندادند.

وی ادامه داد: امسال برای پذیرش رشته‌های زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، مهندسی باغبانی، مهندسی خاک، مهندسی علوم دامی، ژنتیک گیاهی و آموزش کشاورزی به جای کنکور سوابق تحصیلی مد نظر قرار داده شد که این تصمیم از سوی سازمان سنجش است و تصمیم داخلی دانشگاه نیست که دانشگاه از این تصمیم ناراضی است چرا که نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و کیفیت ورودی‌ها را پایین می‌آورد.

افخمی درباره پذیرش بدون کنکور در برخی رشته‌ها تأکید کرد: این کار از طرف وزارت علوم صورت گرفته است و دانشگاه اصلا تمایلی به انجام این کار ندارد چرا که ورودی‌ها تنها با توجه به سوابق تحصیلی‌شان پذیرش خواهند شد.

وی اضافه کرد: ما هم توان دخالت در این کار را نداریم اما اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم و امسال نیز اعتراض خواهیم کرد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
حکیم مهر دفترچه کنکور 96 رو نگاه کن,کاردانی دامپزشکی بدون کنکور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
0
آخه کاردانی دامپزشکی می خونی چی کار کنی؟فقط وقت تلفی هست حالا باید یه کنکور هم بدی!کلی دروس مفت عمومی هم بخونی.دکترش علاف مونده!!والا عقل هم خوب چیزیه.دکترا هم بدون کنکور باشه باید این رشته رو نخوند.چون عمر و اعصاب و چشم خیلی با ارزش تر از این قبیل رشته های به درد نخور هستن.دولت که کاری نداره .دانشگاه هم از خداشه این جور پول های مفت رو بزنه به جیب.کاری نداره شما بیکار می مونی یا چه بلایی سرت میاد.دولت هم نظاره گر هست.
عباس فخمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
مسئول محترم
سلام. ضمن تشکر از اطلاع رسانی خوب شما خبر منتشر شده از قول اینجانب در خصوص پذیرش بدون آزمون در دوره کاردانی دامپزشکی دانشگاه بوعلی سینا نیاز به اصلاح دارد. پذیرش در رشته دامپزشکی از طریق کنکور می باشد. لطفا اصلاح فرمایید. موضوع مربوط به پذیزش در برخی رشته های پکارشناسی ناپیوسته با مدرک غیر مرتبط بوده است.
با سپاس و دعای خیر
عباس افخمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا
نظر شما
ادامه