کد خبر: ۲۹۶۳۷
 

با پیگیری های صورت گرفته از طرف اداره دامپزشکی شهرستان قزوین حکم دادگاه در ارتباط با عرضه کننده مرغ فاسد در شهر قزوین صادر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: طی بازدیدهای مستمر انجام شده توسط بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از یک واحد عرضه مرغ وماهی موارد متعدد تخلف از جمله عرضه مرغ تاریخ گذشته، شرایط نامناسب بهداشتی، عدم رعایت شرایط مناسب نگهداری فرآورده های منجمد و تازه مشاهده گردید و با توجه به تذکرات متعدد، همچنان اصرار به تخلف مشاهده می گردید که به همین دلیل پرونده واحد مذکور به مراجع قضایی ارسال گردید.

این مقام مسئول در ارتباط با جزئیات حکم صادره افزود: بر اساس حکم صادره متخلف به 5 ماه حبس و یکسال محرومیت از اشتغال به کسب در زمینه عرضه فرآورده های خام دامی محکوم شده است.

«دکتر عیسی غیاث یزدی» ضمن تشکر از همکاری مناسب دستگاه قضایی با اداره دامپزشکی شهرستان قزوین، ابراز امیدواری کرد با رعایت موازین بهداشتی و قوانین دامپزشکی توسط متصدیان مراکز عرضه فرآورده های خام دامی موارد تخلف و ارجاع پرونده به مراجع قضایی کاهش یابد.
 
 
نظر شما
ادامه