کد خبر: ۱۹۲۲۵

مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری روز سه‌شنبه با مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نشستی داشت و در حاشیه این نشست اعلام کرد که اسب‌های ایرانی آلودگی ندارند به همین دلیل اجازه ورود این اسب‌ها به مسابقات قطر برای سوارکاران ایرانی صادر شده است.

سوارکاران پرش با اسب ایران با اسب‌های داخل کشور در مسابقات بین‌المللی CSI فدراسیون جهانی که در دوحه قطر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون سوارکاری در این‌باره گفت: «این اعزام با تلاش فدراسیون سوارکاری ایران و سازمان دامپزشکی کشور صورت گرفته است که با بازدید هیات فنی قطری همراه شد. هیات فنی قطری در سفر خود به ایران از بخش فنی، مرکز تبارنامه، باشگاه‌ها و مراکز پرورش اسب، مرکز قرنطینه اسب‌های ورزشی و بخش‌های مختلف سازمان دامپزشکی در ارتباط با قرنطینه دیدن کرد. این هیات قطری با در نظر گرفتن مستندات ارائه شده ازسوی فدراسیون سوارکاری و سازمان دامپزشکی ایران، شرکت اسب‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی جام فدراسیون جهانی قطر را اعلام کرد.»

خلیلی همچنین گفت: «مسابقات بین‌المللی پرش با اسب جام فدراسیون جهانی، با حضور بسیاری از سوارکاران صاحب عنوان جهان ششم تا هشتم دی‌ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.»

 

 

 

برچسب ها: اسب، مجوز، قطر،
نظر شما
ادامه