کد خبر: ۱۳۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سایت وت‎پارس گفتگویی درباره لوح فشرده 160 جلد کتاب که توسط حکیم مهر عرضه می شود با مدیرمسئول حکیم مهر به این شرح انجام داده است :

 

وت پارس - با عرض سلام ، چند روزیست که حکیم مهر طرح جدید رو پی ریزی کرده است. لطفا در مورد این طرح برای خوانندگان ما توضیح بیشتر بدید؟

بسم الله الرحمن الرحیم. ضمن عرض سلام به شما و تبریک راه اندازی مجدد وت پارس و آرزوی موفقیت روزافزون و نیز تبریک پیشاپیش عید سعید فطر. امیدوارم عباداتمان مقبول درگاه الهی در این ماه مبارک قرار گرفته باشد. این طرح مدتی است آماده بوده و قصد این بود که با استفاده از دو یا یک اسپانسر بزرگ در تیراژ 1000 عدد در کنگره بزرگ دامپزشکی به رایگان توزیع شود لیکن به دلیل عدم تمایل اسپانسرها به همکاری علیرغم میل باطنی مجبور به عرضه آن بصورت فعلی شده ایم. در این طرح لوح فشرده متنوعی حاوی کتب مختلف در اختیار مخاطبین محترم حکیم مهر قرار گرفته است.

..............................................

وت پارس - با اینکه پیش از این هم وبلاگ ها و سایت هایی اقدام به فروش کتب و سی دی می کردند چه چیزی در این طرح وجود داره که اون رو برای اولین بار در ایران ذکر کردید؟

نخست تعداد کتب است که تا بحال به این تعداد نبوده است. دوم قیمت آن است که در مقایسه با امثال آن که مثلاً دو کتاب یا سه کتاب را به قیمت بیش از 20هزار تومان و بعضاً بیشتر عرضه می نمودند این بار 160 کتاب با قیمت 35هزار تومان بدون دریافت هزینه پست پیشتاز که بالغ بر 4500تومان است عرضه شده است. سوم اینکه تاکنون معمولاً سی دی ها موضوعی عرضه می شدند اما این بار سعی شده طیف متنوعی را دربربگیرد. البته زوایای دیگری هم هست که مجال ذکر آن نیست.

..............................................

وت پارس - استقبال و درخواست برای دریافت این طرح تا اینجا چگونه بوده است؟

خداروشکر خوب بوده است البته هدف ارائه یک خدمت بود که انجام شد و ان شاء الله هرچه استقبال شود خیر است و امیدوارم مورد رضایت خداوند متعال و مخاطبین عزیز باشد.

..............................................

وت پارس - لطفا شرایط و نحوه این کتب را هم توضیح دهید.

این کتب بصورت فایل های جداگانه در فولدرهای موضوعی و مجزا در قالب پی دی اف عرضه شده اند.

..............................................

وت پارس - پس از شروع طرح هم مسایل حاشیه های پیش اومد در مورد حقوق کپی رایت و موارد فقهی.در این مورد هم خوانندگان دوست دارند ازخود شما حرف آخر رو بدونند؟

حقیر کتابی نوشته ام به نام هدهد در دو جلد که مجموعاً 80 نکته و موضوع مذهبی را شامل می شود. یکی از این موضوعات درباره کسب و لقمه حلال و اثر لقمه حرام است. لذا کمترین انتظار این است که به آنچه نوشته ام پایبند باشم. یقیناً اگر به این نتیجه برسم یا می رسیدم که این کار مشکلی از نظر فقهی و شرعی دارد حتماً از انتشار آن پرهیز نمودم. با شرایطی که رعایت شده و بر اساس فتاوای غالب مراجع معظم تقلید و نظر به احکام شرعی به خواست خداوند متعال هیچ مسئله و یا مشکل شرعی و فقهی از حیث کپی رایت وجود ندارد و قواعد در این زمینه رعایت شده است.

..............................................

وت پارس - با تشکر از شما. به امید موفقیت همه ایده های بکر و نو

بنده هم از شما تشکر میکنم. موفق باشید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
0
آیا حضرتعالی با دکتر لطفی زاده استاد ایرانی آمریکایی نسبت فامیلی دارید؟
نظر شما
ادامه