کد خبر: ۱۳۶۷۹

حکیم مهر - چهارمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی،ارگانیک و صنایع وابسته در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع از ۱۸ تا ۲۱ دیماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، ارایه تازه ترین یافته ها و دستاوردها درزمینه محصولات و تکنولوژی مربوط به کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و دستیابی به دانش فنی روز جهان و با نگاهی نو به مقوله سلامت و کشاورزی ارگانیک و ترویج محصولات گیاهی و ارگانیک از هدف های برپایی این نمایشگاه اعلام شده است .
براساس گزارش دبیرخانه نمایشگاه ، حمایت از تولیدکنندگان، نخبگان و فعالان داخلی در راستای نامگذاری سال جاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، خودکفایی و ارتقای دانش فنی و نیز بی اثر ساختن تحریم های شرق و غرب ازدیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است .
این نمایشگاه نقطه تمایز قابل تاملی با نمایشگاه های مشابه خود دارد و آن نیز پرداختن به مقوله ارگانیک و محصولات گیاهی است که می تواند تاثیر بسزایی بر سلامت جامعه داشته باشد.
چهارمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی با مجوز سازمان توسعه و تجارت ایران ، حمایت انجمن ارگانیک و شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت مانی تدبیر سازه برگزار می شود.
علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند با تلفن های ۸۸۷۰۵۹۵۶،۸۸۵۵۲۸۷۶ تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اینترنتی - www.mtadbir.com مراجعه کنند.

نظر شما
ادامه