کد خبر: ۱۲۸۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - مدیرکل زندان‌های هرمزگان با بیان اینکه حاجی‌آباد یکی از قطب‌های کشاورزی و دامپروری هرمزگان است، گفت: حاجی‌آباد از ظرفیت‌های فراوانی برای اشتغال مددجویان برخوردار است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، "اکبر سلیمانی" در مراسم بهره‌برداری از باغ پرندگان زندان حاجی‌آباد افزود: باید با توسعه زیر ساخت‌ها، زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کرد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با بیان اینکه ایجاد اشتغال در توانمندسازی مددجویان بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها زمینه‌ای مناسب برای جذب و خودکفا کردن مددجویان فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه بیکاری یکی از عوامل بزهکاری در جامعه است، تصریح کرد: باید با گسترش مراکز آموزشی، فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار از بروز هرگونه بزهکاری در جامعه پیشگیری کرد.

محمود بهرامی در ادامه افزود: با تسطیح 20 هکتار زمین، زمینه اشتغال 143 نفر از مددجویان در زندان حاجی‌آباد فراهم شده است.

رییس زندان شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: باغ پرندگان نیز خارج از محیط زندان به مکانی جذاب برای شهروندان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: کشت مرکبات، انگور یاقوتی و 600 اصله درخت نخل پیارم که خرمایی مرغوب و صادراتی است بخشی از فعالیت‌های اشتغالزایی این زندان است.

بهرامی در ادامه افزود: برخی از محصولات صیفی مانند خیار، فلفل، بادمجان، پیاز و گوجه فرنگی نیز در مجتمع کشاورزی کشت شده که علاوه بر تامین نیاز زندان، مازاد آن راهی بازار مصرف می‌شود.

رییس زندان شهرستان حاجی‌آباد گفت: یک واحد مرغداری و بلوک‌زنی نیز برای اشتغال مددجویان در این زندان راه‌اندازی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشتغالزایی مددجویان در اصلاح و تربیت آنها تاثیرگذار است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افشین
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
0
0
با سلام

این باغ پرندگان که میگید کجا هست ؟
ما که چیزی ندیدیم!
افشین حاجی آباد
رضا شیبانی
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
0
0
با درود به همکاران پرتلاش حکیم مهر
ضمن قدردانی از توجه شما به جزئی ترین مسائل مرتبط با حوزه فعالیت دامپزشکی در اقصا نقاط کشور به استحضار می رساند کلیه فعالیت هایی که به نوعی با تشکیلات دامپزشکی ارتباط داشته باشدیقیناً در حوزه بازرسی و نظارت مستمر کارشناسان دامپزشکی قرار دارد. در این مورد نیز(که به ابعاد دویست مترمربع و با همت مددجویان عزیز راه اندازی شده است)همکاران سخت کوش شبکه دامپزشکی و بخش خصوصی شهرستان حاجی آباد ضمن نظارت کامل بر مجموعه تفریحی تازه تاسیس مذکور ،مشاوره لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی - قرنطینه ای را به دست اندر کاران محترم این مجموعه به صورت رایگان ارائه می دهند.
با سپاس مجدد
نظر شما
ادامه