کد خبر: ۱۰۷۳۷

حکیم مهر - دهمین سمپوزیوم جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران با ارائه 190 مقاله علمی و پژوهشی از 19 تا 21 مهر ماه با همکاری انجمن جراحی دامپزشکی ایران در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سید حسین جارالمسجد دبیر اجرایی دهمین سمپوزیوم جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران به جایگاه این همایش در عرصه علم دامپزشکی اشاره کرد و گفت: این همایش با پیشینه برگزاری 9 دوره موفق، جایگاه شایسته‌ای را در بین دانشگاهیان و فعالین بخش خصوصی و دولتی داشته و برپایی آن در دهمین دوره در دانشگاه تبریز با حضور 250 نفر از اساتید برجسته دانشگاه‌ها از جمله پروفسور ایرج نوروزیان، پروفسور سیف‌الله دهقانی، پروفسور داوود شریفی، پروفسور ابوتراب طباطبایی، پروفسور عبدالحمید میمندی، پروفسور ناصر وصال، پروفسور سید مهدی قمصری فرصتی برای امکان ارائه دستاوردهای علمی محققان و بحث و تبادل نظر در مورد آنها و نیز مجالی برای فراگیری هرچه بیشتر تازه های این رشته از علوم فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به استقبال از برگزاری این همایش گفت: با آغاز فراخوان در مجموع حدود 220 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از داوری 47 خلاصه مقاله برای سخنرانی و 143 خلاصه مقاله به صورت پوستر پذیرش شده‌اند.

جارالمسجد با بیان اینکه برای این همایش هشت پانل مختلف در زمینه‌های جراحی بافت‌های نرم دام‌های بزرگ و حیوانات خانگی، جراحی ارتوپدی، لنگش، تکنیک‌های تصویربرداری تشخیصی، بیهوشی، لاپاراسکوپی و طب مکمل برنامه‌ریزی شده است، افزود: 9 سخنران مدعو از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور نیز در طول این کنفرانس به ارائه سخنرانی کلیدی در زمینه‌های مرتبط با موضع همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی از برگزاری چهار کارگاه آموزشی با هدف ارتقای دانش و مهارت شرکت کنندگان در طول برپایی این همایش در زمینه‌های کاربردی خبر داد و گفت: این کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مبانی دندانپزشکی اسب، مدیریت منابع علمی در نوشتن دست‌نویس‌های علمی با نرم افزار end note، سونوگرافی در حیوانات کوچک و اصول اجرایی مراقبت از سم در گله‌های شیری برگزار خواهند شد.

جراحی نسوج نرم دام بزرگ و کوچک، ارتوپدی، مراقبت‌های اضطراری، مدیریت جراحی، لنگش، افتالمولوژی، مراقبت‌های دندانی، طب جایگزین، بیهوشی دامپزشکی و رادیولوژی دامپزشکی محورهای اساسی موضوعات این سمپوزیوم سه روزه را تشکیل می‌دهند.

سلسله همایش‌های جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران هر دو سال یک بار توسط انجمن جراحی دامپزشکی ایران برگزار می‌شود که امسال با همکاری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایید :

http://isvsar10.tabrizu.ac.ir

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه