کد خبر: ۹۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار مدیر کل دامپزشکی این استان با وی نقش دامپزشکی را در توسعه سلامت جامعه زیربنایی دانست.
دکتر پرویز آژیده در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان با وی ضمن تقدیر از تلاشهای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در ارتقاء بهداشت عمومی جامعه گفت: نقش دامپزشکی در توسعه سلامت در جامعه زیربنایی و مهم است.
وی با اشاره به تلاشها و برنامه‌ریزی‌های دامپزشکی استان گفت: دقت و صحت در کارها و فعالیتهای دامپزشکی نسبت مستقیم با سلامت جامعه دارد و نارسایی در این بخش سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌نماید.
دکتر آژیده تاکید نمود: دامپزشکی استان از ارگانهای پرتلاش و با برنامه استان بوده و حاصل تلاشهای این بخش در کاهش چشمگیر بیماریها ی دامی و مشترک ملموس است.
دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی این استان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این اداره کل گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از تمامی ظرفیت کارشناسی استفاده خواهیم نمود.
وی همچنین خاطر نشان ساخت: به منظور حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی استان و ارتقا بهداشت عمومی جامعه برنامه‌ریزیهای دقیقی در اداره کل صورت پذیرفته و با آمادگی کامل با هرگونه بیماری که جمعیت دامی استان را تهدید نماید مبارزه خواهیم نمود.
مهندس اسماعیلی مدیر کل امور اجتماعی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه بیان کرد: عملکرد اداره کل دامپزشکی استان در پیشگیری از بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام بسیار عالی بوده و گواه این موضوع عدم شیوع بیماریهای تهدید کننده صنعت دام و طیور و کاهش تلفات جمعیت دامی در اثر ابتلا به این بیماریها است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از همکاران
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
0

با تشکر فراوان از جناب آقای دکتر بهراد زندیه مدیر کل محترم دامپزشکی استان که جدیت، تلاش، علاقمندی و پرکاری ایشان باعث افتخار استان و دامپزشکی کشور است.
نظر شما
ادامه