کد خبر: ۷۸۶۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: اولین جلسه مسئولین فنی بهداشتی خراسان جنوبی در حوزه نظارت با حضور معاون سلامت، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی استان، روسا و کارشناسان شبکه های دامپزشکی و مسئولین بهداشتی سراسر استان بصورت حضوری و وبیناری در محل اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر مریم ملکی» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان در دیدار با مسئولین بهداشتی مستقر در مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی سراسر استان اظهار داشت: در مجموعه اداره کل دامپزشکی استان تفاوتی بین همکاران در بخش خصوصی و دولتی قائل نیست و همه برای یک هدف و ارتقا بهداشت عمومی در حوزه دامپزشکی گام بر میداریم

وی گفت:  عملکرد همکاران در بخش دولتی و خصوصی مکمل هم می باشند و از این حیث جایگاه و عملکرد همکاران در بخش خصوصی اگر بالاتر نباشد، قطعا پایین تر نخواهد بود و ما در مجموعه دولتی وظیفه داریم در راستای احقاق حقوق مسئولین فنی بهداشتی از هیچ کوششی دریغ نکنیم کما اینکه مسئولین بهداشتی نیز باید به شرح وظایف خود واقف بوده و در مجموعه ای که کار می کنند تاثیر گذار باشند.

ملکی گفت: در کنار حضور تاثیر گذار اهداف عالیه سازمان دامپزشکی که تولید محصول با رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی می باشد را  تولید و عرضه نمایند.

در این دیدار مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در حوزه های مختلف به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و در نهایت در راستای ارتقا جایگاه مسئولین فنی بهداشتی تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
1
4
تو استان ما رئیس اداره نظارت آقای دکتر سمیعیان سنگ تمام گذاشته برای دفاع از حقوق مسئولین فنی و چند ساله که برای دفاع از حق و حقوق مسئول فنی تلاش میکنه.از همین جا از ایشان و بقیه مسئولین دلسوز تشکر میکنم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
7
چرا الان بیان نشده تو خبر که ................ به عنوان نماینده نظام در جلسه کارفرمایان به صراحت اعلام کردن که از ماده ۱۹ حمایت نمیکنن و حقوق ۲۵ میلیون به بالا
برای دکتر دامپزشک کارخانجات زیاد هستش اصلا نباید تو استان خراسان جنوبی دنبال این چیزا بود.
حکیم مهر لطفا پیاما رو حذف نکن و بزار صدای ما شنیده بشه.
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
2
از زحمات خانم دکتر ملکی و ارتباط خوب بین بخش دولتی و بخش خصوصی سپاسگزارم
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
2
3
والله قسم؛
بخش دولتی اگر ایجاد مسئله و غرض ورزی از جایگاه قدرت در حق بخش خصوصی نکنند ؛کمک و همکاری پیشکششون باشه.
لطفا یک نگاهی به دیوان عدالت اداری بیاندازید و شکایات بخش خصوصی را یک بررسی بفرمایید؛
بخش دولتی اینقدر سالها سلیقه شخصی خود را به واسطه جایگاه و موقعیت اداری خویش اعمال کرده که الان حتی حاضر نیست بر روی اشتباهات قبلی خود پذیرش یا اصلاحی داشته باشد!!
نظر شما
ادامه