کد خبر: ۷۸۶۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: همزمان با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در دور دوم سفرهای استانی، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در استان قم حضور یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر مجتبی نوروزی» ضمن حضور در اداره کل دامپزشکی استان قم، در جمع همکاران این اداره کل حاضر گردید.

پس از این دیدار، دکتر نوروزی به همراه دکتر سرکشیک مدیرکل دامپزشکی استان قم با حضور در شهرستان جعفرآباد استان قم در آیین افتتاح چند طرح که با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی صورت پذیرفت، شرکت نمودند.

نشست صمیمی رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیرکل دامپزشکی استان با بهره‌برداران

«دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر سید مهدی سرکشیک» مدیرکل دامپزشکی استان قم با حضور در شهرستان جعفرآباد استان قم، در جمع مردم حاضر و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند؛ همچنین با حضور در منطقه و به صورت میدانی مشکلات موجود در واحدهای تولیدی را رصد نموده و در خصوص موارد مختلف تصمیماتی را اتخاذ نمودند.

همچنین دکتر نوروزی در با حضور در منطقه ی طغرود، از کارخانه خوراک دام بازدید نمودند.

حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مرغداری مکانیزه مرغ تخم‌گذار و شهرک لبن استان قم

«دکتر سید مهدی سرکشیک» مدیرکل دامپزشکی استان قم از حضور «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در شهرک لبن این استان خبر داد.

وی افزود: این بازدید در ابتدا به صورت میدانی انجام و در ادامه ریاست سازمان در جلسه ای با حضور مسئولین شهرک لبن حاضر و به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت.

همچنین دکتر نوروزی طی بازدید از مرغداری مکانیزه مرغ تخم‌گذار در منطقه شهرستان کهک، استان قم را یکی از قطب‌های تولید تخم‌مرغ کشور نامید و ابراز امیدواری کرد، تولید این محصول مهم در استان قم و کشور با رشد چشم‌گیری روبرو گردد.

لازم به ذکر است با توجه به حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان قم، رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیرکل دامپزشکی استان در جلسه شورای مدیران استان که عصر روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، شرکت خواهند نمود.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مسئول فنی نادیده گرفته شده
|
Austria
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
2
5
این همه جلسه گذاشتن،چندین و چند ساله هنوزم که هنوزه نتونستند کاری کنند که ماده ۱۹ درست اجرایی بشه و روابط مستقیم مالی و پرداخت مستقیم حقوق بین کارفرما و مسئول فنی که دستش به جایی بند نیست و صداشو کسی نمیشنوه قطع بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
3
6
ریاست محترم سازمان ایا در این سفر به فکر کارکنان خودتان بودید
ایا به اقای رئیسی درباره مشکلات کارکنان که طی حضورش در کرسی ریاست جمهوری 170 درصد تورم ایحاد کرده و حقوق کارمندان را به 1/3 رسانده حرفی شد
روز دختر بود و کارمندانی که به زودی دخترانش انشاا.... عروس بشوند و به خانه بخت بروند چگونه از عهده مخارج در بیایند صحبت شد
تبریک روز دختر دردی را دوا نمی کند و دلی را شاد نمی کند اگر درامد کافی شد ارامش در خانواده بهترین تبریک و شادباش برای همه اعضای خانواده و اجتماع است
ایا از حقوق به حقه و قانونی کارکنان سازمان که مغفول مانده و ریاست سازمان برنامه و بودحه که خود غیرقانونی بر ان مسند تکیه زده جویا شدیدگه چرا در بعضی وزارتخانه ها اجرا و در جهادگشاورزی و دامپزشکی اجرا نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
2
4
استاندار دامپزشک کو؟ چرا با ایشان حداقل جلسه کاری نذاشتید به مشکلات استان برسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
3
کارگران و بازنشستگان 35 درصد کارمندان بیچاره 20 درصد.. هر سال قربانی میشیم.
ذوالفقاری سیستان و بلوچستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
2
2
سلام و درود به آقای دکتر نوروزی عزیز
واقعا دراین چندساله یکی از مدیران دلسوز توانمند و مردم‌دار باظرفیت اخلاق مدار و ...هستند
نظر شما
ادامه