کد خبر: ۸۸۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از انهدام باند داروهای تقلبی در شهرستان بابل خبر داد .
دکتر مجید مختاری ضمن اعلام خبر فوق افزود : از این باند بیش از 84 نوع قلم دارو های تقلبی دامی شامل انواع واکسن ، آمپول ، قرص و ....  کشف و ضبط شده است .

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران در ادامه اظهار داشت : در راستای گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه داروهای تقلبی دربخش دام و طیور در شهرستان بابل و عدم کارایی و عوارض استفاده از این داروها، کارشناسان اداره دارو ، درمان و آزمایشگاههای دامپزشکی استان با همکاری واحد حقوقی این اداره کل موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی موفق به شناسایی فرد متخلفی به نام  ق – ن  بعنوان فروشنده داروهای تقلبی شدند که فوراً به محل اعزام و در راستای اجرای دستور مقام قضایی از محل نگهداری داروها بازرسی به عمل آورده و به استناد حکم قضایی صادره پس از تخریب قفل ورودی آن مکان عرضه اقدام به ضبط داروهای تقلبی نمودند .

مختاری تخلفات متهم راشامل توزیع دارو خارج از شبکه ، توزیع داروهای قاچاق ، تولید و توزیع داروهای تقلبی و توزیع واکسن بر شمرد و با قدردانی از تعامل مردم با پلیس از مردم خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه عرضه دارو بصورت تقلبی مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

شایان ذکر است متهم با تولید غیر بهداشتی داروهای دامی با چاپ لیبل تقلبی روی داروهای تولید شده اقدام به توزیع آن بین دامداران می نمود که با اطلاع رسانی بموقع شهروندان و هوشیاری بازرسین بهداشتی دامپزشکی با همکاری بسیار خوب دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان بابل این شبکه تولید و توزیع  داروهای تقلبی منهدم گردید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
....
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
0
کاش یکنفر هم بیاد و آذربایجان غربی راکنترل کنه
دکتر ا.
|
-
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
0
این همکاری که در مورد آذربایجانغربی تذکر داده ، همه استان انو می شناسند ، ایشان در ....... کار می کنند و قبلا کارشناس .....استان بوده که هیچ سایقه ای در دوران ایشان در خصوص داروهای قاچاق ثبت نشده فقط خدمت ایشان ......... لازم بذکر است ایشان بخاطر ....... از آن پست برکنار گردید
نظر شما
ادامه