کد خبر: ۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - شبکه دیسکاوری زشت ترین حیوانات کره زمن را معرفی کرده است.

شبکه  تلویزیونی دیسکاوری در فهرستی به معرفی 10 جانور زشت پرداخته است:

موش کور دماغ ستاره ای. این جانور در اکثر مواقع در تونلهای زیرزمینی به سر می برد و داشتن چنین سیستمی برای مسیر یابی برای او بسیار مهم است.

لاک پشت قاتل. این جانور به کمک ظاهر متفاوت خود به راحتی در آب استتار کرده و در زمانی که ماهی ها به او نزدیک شوند با یک حرکت طعمه خود را صید می کند.

خفاش خون آشام. یکی از ترسناک ترین موجودات زنده در نیم کره غربی خفاش  خون آشام است. یک گونه از خفاش با گوش و بینی بسیار بزرگ که ظاهری بسیار ترسناک را برای این جانور رقم می زند.

میمون پوزه دار. نکته جالب در مورد این ظاهر عجیب و به نوعی زشت این است که میمون مورد نظر ما از این ظاهر برای جذب میمون ماده و جفت گیری بهره می برد.

خوک وحشی. این جانور بومی آفریقا از تیره خوک ها است و دارای دندان های بسیار بزرگی است که از درون دهان جانور بیرون زده است.

قورباغه حفار مکزیکی. یک گونه خاص از قورباغه ها در جنوب آمریکا ، مکزیک و آمریکای مرکزی زندگی می کند و دارای بدنی پر از جوش با پوستی چرب و لیز است.

ماهی انگلر. بدن این موجود از پوستی قهوه ای تشکیل شده است و دارای دهانی بسیار زشت و ترسناک است.

مگس میوه ای. این حشره می تواند بسیار خطرناک باشد و یک نیش آن برای از کار انداختن افراد بزرگسال نیز کفایت می کند.

کرکس بوقلمونی. این پرنده در بسیاری از کتابهای داستان و رمان های ادبی به عنوان مظهر ترس و وحشت به کار رفته است.

ماهی حبابی.این موجود دارای بدنی ژله ای است و در بیشتر اوقات از نزدیک شدن به انسان ها پرهیز می کند. به علت دسترسی سخت به این آبزی خاص اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه آن وجود ندارد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گاو
|
-
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
اخری باحال بود

نظر شما
ادامه