کد خبر: ۸۳۰۳

حکیم مهر - خبرگزاری فارس صبح 30 بهمن ماه سالجاری نوشت : پس از رژه توله شیرها، میمون، روباه و کرکس این‌بار سگ‌های مهاجم به خیابان‌ها آمده و به یک کودک حمله کردند.
این 3 قلاده سگ به پسر بچه‌ای در  زیر پل جوادیه حمله‌ور شدند.

هنگامی که این کودک با دوچرخه خود در حال گذر از خیابان بود این سگ‌ها که در وسط میدان دراز کشیده بودند به یکباره به سمت کودک حمله‌ور شده و کودک پا به فرار گذاشت.

این کودک در هراس از حمله سگ‌ها به وسط خیابان پرید که از تصادم با اتومبیل‌ها جان سالم به در برد. سگ‌ها کودک را رها کرده و دوباره در  کوچه پس کوچه‌های شهر گم شدند.

حیدرزاده مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در این باره گفت: این سگ‌ها ولگرد نبوده بلکه سگ نگهبان بودند که از انبارهای منطقه 16 فرار کردند.

وی گفت: گروهی را اعزام کرده‌ایم تا انبارها را شناسایی کنند تا مشخص شود این سگ‌ها برای کیست.

وی تأکید کرد: این سگ‌ها ولگرد نیستند چرا که شب گذشته اکیپ اتلاف سگ در سطح منطقه چرخیده بود و این سگ‌ها را مشاهده نکرده بود.
این خبر که مورد توجه بسیاری از سایت های خبری قرار گرفت در حالی منتشر شد که ظهر 30 بهمن ماه سالجاری همین خبرگزاری به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران نوشت :

طی سه ماه گذشته پیامی مبنی بر مزاحمت سگهای ولگرد در سطح منطقه 16 توسط سامانه های نظارتی شهرداری تهران نیز دریافت نشده است.
روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با توجه به خبر منعکس شده در زمینه حمله سگ های فراری به یک کودک نیز اعلام کرد : طی بررسی های به عمل آمده توسط گروه بازرسی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار که از ساعت 9 الی 12 امروز در منطقه 16 به عمل آمده است خبری مبنی بر مشاهده سگهای فوق در محل مورد نظر‌ به دست نیامده است .همچنین در قسمتی از بازدید با گروه مربوطه ضمن مراجعه به انبارهای موجود شهید رجایی وضعیت سگهای نگهبان انبارهای مذکور مورد بررسی قرار گرفت. ضمناً طی سه ماه گذشته پیامی مبنی بر مزاحمت سگهای ولگرد در سطح منطقه 16 توسط سامانه های نظارتی شهرداری تهران نیز دریافت نشده است.

 

نظر شما
ادامه