کد خبر: ۷۸۴۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
با شعار «دامپزشکان، کارکنان ضروری سلامت»:
«دکتر حامد زارعی» در این پیام افزود: نقش دامپزشکی و دامپزشكان بعنوان سربازان خط مقدم عرصه سلامت در صیانت از منابع و سرمایه‌های دامی کشور، تحقق امنیت زیستی و امنیت غذایی، حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه، بی‌بدیل و انکارناپذیر می‌باشد ...

حکیم مهر: روز جهانی دامپزشکی امسال با شعار «دامپزشکان، کارکنان ضروری سلامت» نامگذاری شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در همین راستا، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، این روز را به همه همکاران گرانقدر و زحمت‌کش حوزه دامپزشکی کشور تبریک گفت.

بسمه تعالی

آخرین شنبه ماه آوریل هر سال بعنوان روز جهانی دامپزشكی توسط جامعه جهانی دامپزشکی نامگذاری و گرامی داشته میشود. نقش دامپزشکی و دامپزشكان بعنوان سربازان خط مقدم عرصه سلامت در صیانت از منابع و سرمایههای دامی کشور، تحقق امنیت زیستی و امنیت غذایی، حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه، بیبدیل و انکارناپذیر میباشد.

اینجانب روز جهانی دامپزشكی را به همه فعالان حوزه دامپزشكی و پیرادامپزشکی در عرصههای مختلف، صمیمانه تبریك و تهنیت عرض نموده و وظیفه خود میدانم از تلاش و پشتكار بیشائبه فداكاران دامپزشكی كه در شرایط سخت كاری، مخاطرات را به جان میخرند، قدردانی و تشکر نمایم.

دکتر حامد زارعی

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
البرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
5
با سلام و عرض خداقوت و خسته نباشید به گردانندگان سایت خوب حکیم مهر
بنده به عنوان یک شخص فرهنگی (استادیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران)با خواندن این پیام نکاتی به نظرم آمد که بد نیست به نظام دامپزشکی منتقل بشه.
روز جهانی دامپزشکی یک روز بزرگ و قابل احترام و فرصت عظیم برای بازخوانی نقشه راه دامپزشکی و نقش دامپزشکان در عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه است که باید از سوی تمامی همکاران و نیز متولیان امر به درستی مورد استفاده قرار بگیره.
بالتبع سازمان نظام دامپزشکی به عنوان خانه و محفل دامپزشکان باید زبان رسای این حوزه و در واقع زبان ۴۰ هزار عضوش باشد اما متأسفانه شاهد هستیم که این پیام خیلی خلاصه و عامیانه نگارش شده و صرفآ به یک تبریک کوتاه و یکی دو جمله تکراری که همیشه و همیشه ازش استفاده میشه بسنده کرده و مشخص نیست که مخاطبش چه کس یا کسانی هستند.
روز جهانی دامپزشکی هر سال شعاری دارد
شعار امسالش چیست؟
معنی و مفهوم شعار امثال چیست و در کجای این صنف و مجموعه کار برد دارد؟
تحقق نیل به اهداف ذیل این شعار چگونه محقق می شود؟
این پیام ساده عدم اتصال دامپزشکی ایران به جامعه جهانی را در اذهان متبادر می‌سازد.
لطفا کمی وقت و فرصت بیشتری بگذارید.
متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
شما صحیح می فرمایید
اما توقع بیشتر از این نداشته باشید.
نظام فقط به فکر پول گرفتن است. روز دامپزشکی چه ارزشی دارد
ملک پور
| United States of America |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
سلام بنده هم کاملا با صحبتهای استاد موافقم انگار یه جورایی فقط خواستن یک رفع تکلیفی بشه و عریضه خالی نمونه.
روز جهانی دامپزشکی کم روزی نیست ولی انگار صرفآ به یک تبریک بی محتوا و فاقد محتوای علمی و ادبی خلاصه شده. از روابط عمومی نهادهای دامپزشکی انتظاری بیش از این میره.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
5
.............. جامعه دامپزشکی ما با وجود داشتن نیروهای دلسوز از قافله جهانی عقب افتاده
به جای تبریک و تسلیت گفتن برید ببینید که ممالک مترقی جهان چه کردن که پیشرفت کردن و در عرصه امنیت غذایی حرفی برای گفتن دارند
همکار
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
0
با سلام متأسفانه متن نگارش پیام ..................... انتظار بیشتری می رود هم در انتخاب متن سنگین و با وقار هم اینکه بتوان از حد شعار و پیام فراتر رفت و عملیاتی این روز مهم و دستاوردهایش را گرامی داشت
نظر شما
ادامه