کد خبر: ۷۷۶۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: این بازدید در ادامه پیگیری مطالبات و مشکلات صورت گرفته جهت بهبود وضعیت موجود مرکز تشخیص در راستای اشتغال زایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور انجام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، این بازدید مشترک که با حضور «دکتر علی کاووسی» مدیر کل دامپزشکی استان و «دکتر ایزدی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آق قلا و «دکتر منتظری» نماینده مردم گرگان و آق قلا از مرکز ملی تشخیص بیماریهای اسب در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۴ انجام شد.

 دکتر کاووسی در خصوص پیگیری مطالبات تجهیز مرکز ملی تشخیص بیماریهای اسب به عنوان مرکز ملی تخصصی و جایگاه آن در کشور اشاره داشت

در این نشست دکتر منتظری از زحمات پرسنل زحمتکش دامپزشکی گفت: به گستردگی کار در دامپزشکی آگاه هستم و می دانم که دامپزشکی مجموعه تخصصی می باشد و فعالیت آن در حوزه های مختلف گسترده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا در آینده ایی نزدیک شاهد ارتقا و توسعه مرکز ملی تشخیص بیماریهای اسب و تحقق مطالبات پرسنل دامپزشکی باشیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
3
2
بازديد از آزمايشگاه خالي
دامپزشك علاقمند به طب اسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
1
0
باسلام
لطفا اطلاع رساني بيشتري از فعاليت اين مركز بفرماييد اينكه تشخيص چه بيماري هايي و با چه روش تشخيصي در اين مركز در حال انجام هست و اينكه هرساله تقريبا چند تست انجام ميگيرد.
نظر شما
ادامه