کد خبر: ۷۷۳۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: طی رصد و پایش داروخانه های این شهرستان، 26 قلم داروی قاچاق و تاریخ منقضی با ارزش تقریبی 100 میلیون تومان کشف و ضبط گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی گلبهار، «دکتر وحید احمدی صنوبری» در این خصوص گفت: در شهرستان تازه تاسیس گلبهار هفت کلینیک، پنج داروخانه و یک مرکز مایه کوبی وابسته فعال می باشد که کمبود مرکز مایه کوبی مستقل و آزمایشگاه در کنار سایر مراکز بخش خصوصی این شهرستان محسوس است.

سرپرست شبکه دامپزشکی گلبهار در ادامه افزود: علاوه بر افزایش نظارت ها بر مراکز بخش خصوصی، بررسی اصالت دارو و تهیه از مراکز پخش مجاز، رعایت اصول نسخه نویسی و نسخه پیچی نیز در دستور کار این شبکه قرار دارد.

وی، در پایان به مسئولین فنی داروخانه ها تاکید نمود؛ جهت جلوگیری از تضییع حق دامداران و مرغداران از تهیه دارو خارج از چرخه مجاز و قاچاق جدا خودداری نمایند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Hungary
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
2
لطفا دست از سر بخش خصوصی بردارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
2
سلام
حکیم جان لطفا ازسازمان بخواهید بایک تدبیردرست واساسی به این رفتارمنسوخ وتکراری استانهاوشهرستانها خاتمه دهند واینگونه باموقعیت شغلی وسرمایه اهمکاران که زندگی وهستی انهاست بازی نکنند
چرایی وریشه آن راپیداکنندنه اینکه به جای حمایت وهدایت فقط باثبت وضبط وامحا بسنده کنندوباهم به رقابت بپردازند هرشهری وهراستانی کشفیاتش بیشتر مایه شرمساری وکم کاری شبکه وهمان استان است چراپیشگیری نمی کنند چراعلاج واقعه قبل از وقوع نمی کنید اگرهرشهرستلن یک جای معینی برای داروهای،تاریخ نزدیک داشته باشند مصرف کننده ازانجانیازخودراتامین کند باقیمت پایین ترین می شودبردبرد هم قانون رعایت شده هم تولید اسیب ندیده هم سرمایه داروخانه دارحفظ شده هم مصرف کننده ارزانتر خریدکرده هم برای همیشه ازدست این ژست های خانمان سوز راحت شدید توروخدابیشتر به فکرباشید وبه سازمان ومدیران بالادستی بگیدلطفاپاسخگو باشند
نظر شما
ادامه