کد خبر: ۷۲۷۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: پیرو گزارش تلفنی مردمی مبنی بر افزودن ماده غیرمجاز به شیر، کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی درگز بلافاصله به محل عزیمت کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی درگز، «دکتر شمس» رئیس شبکه گفت: نظارت بر کلیه فراورده های خام دامی از جمله شیر یکی از وظایف ذاتی دامپزشکی می باشد. در همین راستا پس از دریافت گزارش مردمی مربوط به افزودن ماده غیر مجاز به جهت کنترل اسیدیته شیر محموله موجود در واحد فروش لبنیات سنتی توقیف و نسبت به نمونه گیری اقدام شد تا پس از بررسی های آزمایشگاهی تعیین تکلیف گردد.

شمس در ادامه  افزود: پس از انجام آزمایشات لازم توسط کارشناس آزمایشگاه شبکه دامپزشکی درگز خانم کریمی مشخص گردید نمونه شیر سالم بوده و فاقد هر گونه افزودنی غیر مجاز می باشد.

وی گفت: مصرف شیر و لبنیات دارای مهر استاندارد و علائم بهداشتی و سلامت توصیه می گردد و مردم از مصرف لبنیات سنتی فاقد هویت بهداشتی و تاییدیه های لازم خودداری کنند.

شمس در پایان گفت: عموم همشهریان در واقع می توانند به عنوان سفیران و ناظران دامپزشکی عمل کنند و هرگونه تخلف و تقلب و سایر موارد مشاهده شده در حوزه فراورده های خام دامی را با شماره تلفن 46225023 به شبکه دامپزشکی گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
9
احه این چه خبری هست اننشار میدید ، در این دوره فقط هنه میخان هر خبری رو از محل خودشون انتشار بدن و این رو دلیل سخت کاری شبکه میدونن متاسفم که خبرسازی های بی محتوا جای فعالیتهای طبیعی دامپزشکی رو گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
3
انتشار این خبر از اساس اشتباه میباشد اینکه ازمایش انجام شد و خانم کریمی اعلام نمودند شیر سالم میباشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
3
کاری کرده اند کارستان.این کار جزو وظایف روتین دامپزشکیه.چنان قلم‌فرسایی شده انگار چیکار کردن. در ضمن چه ضرورتی به ذکر نام کارشناس آزمایشگاه هست. ..................
نظر شما
ادامه